Volgens mij is het helemaal niet zo ingewikkeld.
Iskander schreef:Wat mij echter niet wil lukken is de favorieten op het apparaat beheren / aanpassen via Base Camp. Ik kan ze ophalen, bewerken, etc. Maar als ik dan mijn verzameling terug stuur naar de NUVI worden de aanpassingen niet overgenomen.
Ik denk even mee, want stelen doen we hier niet las ik. Jij heb in je toestel een aantal waypoints die Waypoint_A, Waypoint_B, Waypoint_C en Thuis heten en een Route_D.
Je sluit je toestel aan en wacht tot het herkend wordt. Dan kan je de Waypoints en de route ziet. Je kan via <bestand> en <importeren naar in bewerking> selecteren wat je in de map wilt zien. Dan staan ze in Basecamp, maar ook nog in je toestel.
Je gaat ze nu in "in bewerking" aanpassen, want de waypoints waren leuk voor de vakantie, maar je hebt ze nooit meer nodig. Alleen Thuis en de Route_D moeten blijven. Dus je verwijdert ze A, B en C.
En dan ...... wil je ze terug sturen. Maar ze staan nog steeds in het toestel. En daar zit nu de crux van mijn verhaal .....
.
.
.denk
.
.
.denk
.
.
Als je nu alles terug stuur met bv <bestand> en <exporteren> staan de Waypoint_A, Waypoint_B, Waypoint_C, Thuis en de Route_D nog steeds in je toestel.
Dus je zal eerst je toestel moeten afkoppelen en de dingen die je niet wilt hebben wissen.
.
.
.denk
.
.
Misschien is gewoon wissen gemakkelijker. Bij mij heet dat 'wissen van opgeslagen punten'. Bij andere toestellen kan dat anders heten....
Iskander schreef:Als ik probeer via Base Camp de favorieten op de NUVI direct aan te passen lijkt dit te lukken maar als ik het apparaat ontkoppel en aanzet zijn de aanpassingen niet overgenomen.
Direct vanuit Basecamp op een toestel wissen gaat inderdaad niet. Zoals hierboven geschreven, wissen in het toestel gaat gewoon gemakkelijker. En als je wilt beheren kan je daarna de zaken die je wilt bewaren naar Basecamp importeren.