edit: ik zie je antwoord dus pas mijn antwoord een beetje aan maar laat mijn oude reactie hieronder wel staan
de openfietsmap vereist andere instellingen dan "logisch" zijn kijk bv hier
http://www.openfietsmap.nl/tips-tricks/basecamp-nlik weet weinig tot niets van de Edge maar herinner me wel dat hij anders om gaat met routering dan alle andere modellen.
Ik dacht dat het zo was dat je een track inlaad en dat je een koers krijgt , niet een route maar iets wat er wel wat op lijkt en ik dacht ook met aanwijzingen.
misschien heb je hier
http://www.javawa.nl/rtwtool.html iets aan om een spoor om te zetten naar een koers
Ik ben geneigd om je te adviseren om eens te snuffelen in het Edge subforum onder Toestellen , daar staan veel van de typische zaken van de Edge en ook komen daar Edge ervaringsdeskundigen, als je daar je probleem duidelijk uitlegt verwacht ik dat je zeer nuttige reacties krijgt.
mijn oorspronkelijke antwoord:
inderdaad, we missen alle info die nodig is om een nuttig antwoord te geven.
welke gps?
welke kaart gebruik je in basecamp en gebruik je diezelfde kaart in je gps?
hoe zijn de routeringsinstellingen in Basecamp als je de track omzet naar route?
voor later: hoe staan de routeringsinstellingen in de gps (want als je de route goed krijgt in Basecamp wil je natuurlijk dat hij het in de gps ook blijft)
en inderdaad:
waarom niet gewoon met de track werken op de fiets, een track blijft goed.
maak een route zo lang als je op een dag fietst (of evt op een halve dag, je moet ook eten denk ik)
track omzetten naar route-aanpassen-weer naar track-weer naar route
als je een route wilt maken dan kun je beter beginnen met een route;
kies de gewenste (en juiste als je een speciale kaart zoals bv ofm oid gebruikt) zet je begin punt en een punt een flink stuk verder op waar je graag langs wilt komen en kijk of de route volgens je smaak is, pas aan door een extra punt en kijk of hij nu goed is. Na een paar slim gezette punten loopt de route goed en kun je een nieuw punt weer een flink eind verderop neerzetten en weer aanpassen met een paar extra punten.