Dit is het service-forum van GPS specialist WayPoint uit Notter, Moordrecht, Vessem, Leek, Heerhugowaard en Hilversum.

City navigatorweg uit Basecamp, bij aansluiten Zumo weer zic

De opvolger van Mapsource

Re: City navigatorweg uit Basecamp, bij aansluiten Zumo weer

Berichtdoor HaWee » 15 sep 2017 22:50

het is alleen maar lastig om de kaart die in de Zumo zit te gebruiken, het zou inderdaad horen te werken maar om te weten waarom het niet werkt is de info die jij geeft niet voldoende.

Installeer de kaart op de pc via de instructie in de Waypoint FAQ, het is veel beter om de kaart in de pc te gebruiken dan die in de gps.

In de Zumo is het alleen van belang dat de kaart goed werkt in de Zumo.

Wil je toch een zinnige opmerking van ons over dat probleem dan hebben we goede info nodig en daarvoor is de beste methode:
Download en installeer JDM http://www.javawa.nl/jdm.html
Run JDM met de Zumo gekoppeld aan de pc
Via Extra-Rapportage maak een online rapport op de site van JaVaWa en plak de link hier dan kunnen we kijken wat er mogelijk aan de hand is.
"Always Look on the Bright Side of Life"
Avatar gebruiker
HaWee
Onafhankelijk GPS-specialist
Onafhankelijk GPS-specialist
 
Berichten: 20046
Geregistreerd: 28 jul 2008 15:24
Woonplaats: Eindhoven

Re: City navigatorweg uit Basecamp, bij aansluiten Zumo weer

Berichtdoor keesm » 16 sep 2017 10:52

Roadkinkel schreef:Nadat ik de Zumo heb aangesloten laat BC de kaarten wel zien die op de Zumo staan maar ik kan ze niet gebruiken om een route te maken. Als ik in BC bovenin de balk kijk zie ik de CN kaarten dan ook niet staan, alleen in de Zumo in het linkerdeel van het scherm dus.

Ik kan me niet voorstellen dat dit zo hoort en je dus geen routes in BC kunt maken als je die workaround van Waypoint niet gebruikt.

Analyse: De kaarten op de Zumo hebben de zichtbaarheid voor Basecamp aan staan , anders krijg je de kaarten niet links bij je Zumo te zien in Basecamp. Je kunt een kaart selecteren door rechtermuisknop op de kaart te houden en voor Selecteren te kiezen. Normaliter behoef je dat niet te doen en staan de kaarten van je Zumo ook gelijk in de menubalk-kaartproducten. Bij jou dus kennelijk niet. Dat is vreemd. Wellicht de (nieuwste) versie van Basecamp nog eens installeren.
(Dat het wellicht handiger is om de kaart gewoon op je PC te hebben is zo, maar dat is een andere discussie).
Avatar gebruiker
keesm
WayPoint relatie
WayPoint relatie
 
Berichten: 4373
Geregistreerd: 18 nov 2004 21:03
Woonplaats: N 51°48' E 5°14'

Vorige

Keer terug naar Garmin Basecamp voor Windows

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: vandepwv en 2 gasten