Ik heb een paar uur geleden ook een deel van onderstaande vragen gesteld, maar ik denk dat ik een verkeerde route heb genomen. Kan het bericht niet meer terug vinden.
Ik heb inmiddels, tot volle tevredenheid, een paar weekjes een Montana 680. Prima apparaat, maar met wel heeeel veel instellingen… Ik heb inmiddels wel een eigen profile aangemaakt.
De belangrijkste zaken zijn inmiddels wel duidelijk, mede door de hulp van HaWee, maar omdat ik graag het naadje van de kous wil weten en de handleiding wat summier is, heb ik nog een paar vraagjes. Ik hoop dat iemand de moeite wilt nemen om het even naar te kijken:
- Toen ik met de instellingen bezig was, zag ik ineens op de route (bij elke bocht dacht ik) een dikke witte pijl, soort extra navigatiehulp denk ik. Is inmiddels verdwenen. Maar ik heb geen idee meer waar ik dat terug kan vinden?
- Bij ‘Kaart’ kun je bij ‘navigatie-aanwijzingen’ een keuze maken, maar wat zie je dan ‘extra’ als je ‘Tijdens navigatie’ selecteert?
- Bij ‘Routebepaling’ zie ik staan ‘zet vast op de weg’. Wat wordt hiermee bedoeld?
- Bij ‘Koers’ kun je bij ‘Scherm’ een aantal keuzes maken. Maar wat is de praktische betekenis van Richtingletters. Numerieke graden en Millimeter? En dan heb je daarna ook nog een aantal subkeuzes? Maar wellicht helemaal niet belangrijk als je vrijwel altijd alleen maar een bescheiden wandelingetje maakt.
Ik hoop niet dat ik niet te veel vragen heb gesteld...