Binnenkort ga ik met een paar vrienden op de motor naar Luxemburg.
Ik ben gewend om tracks om te zetten in een route en die te gaan rijden. Dat bevalt prima.
Wil het nu eens anders doen, daar ik voorop rij en van mijn Zümo een signaal wens te ontvangen als wij een rustpunt naderen.
Heb een 5-tal routes gemaakt in Basecamp. Alle routes op "geen waarschuwing" gezet( behalve begin en eindpunt).
Bij de rustpunten wil ik WEL een waarschuwing.
Vòòr dat rustpunt krijg ik dan een signaaltje te horen dat wij een rustpunt benaderen.
Deze routes heb ik nu naar mijn Zümo gekopieerd via BaseCamp.
Al de routes heb ik voor de andere leden omgezet naar tracks.
Zij krijgen de tracks via de mail toegestuurd, waarna zij de tracks naar hun zümo kunnen kopiëren in de map GPX.
Via "Sporen" kunnen zij dan de tracks "importeren" en omzetten in routes, welke dan weer in te lezen zijn via "reisplanner".
Mijn vraag is nu:
Als ik de route met rustpunten, waar ik alleen een signaaltje krijg, via "Reisplanner" open, zie ik keurig dat het 1e rustpunt na ca 100km wordt aangegeven ( oranje vlaggetje ) Druk ik op "Kaart" dan zie ik de gehele route met een aantal oranje vlaggetjes. Kies ik daarna op "Ga " dan had ikzelf verwacht dat de Zümo de eindbestemming selecteert, maar dat gebeurt niet.
De Zümo heeft aan de volgende bestemming kiezen en dat is het 1e rustpunt na ca. 100 km. Als ik nu kies voor "Start" dan brengt de Zümo mij keurig naar ons 1e rustpunt. Maar daarna? Wat gebeurt er dan?
Wordt de route na het 1e rustpunt automatisch vervolgt naar het 2e rustpunt etc etc?
Of dien ik direct aan te geven als "volgende bestemming selecteren" het EINDPUNT van de rit?