Het is weer zover, de jaarlijkste update van mijn zumo340. Ik had gehoopt dat het dit jaar vloeiend zou verlopen maar helaas!


Ik krijg het niet voor elkaar CN Europe NTU 2018.30 werkend te krijgen.
Mijn situatie is als volgt: Voordat ik de update had gedaan had ik 1 kaart op mijn zumo staan: CN2017NTU. Deze werkte perfect.
Nu na de update krijg ik de nieuwste kaart niet te zien in mijn gps. Heb al van alles geprobeerd: versturen via basecamp zelf en daarna de naam wijzigen. Meerdere malen via garmin express. Werkt allemaal niet. Vannacht mijn zumo een reset gegeven en opnieuw via garmin express geprobeerd te installeren. Geen succes. Het vreemde is dat als ik de 2017 kaart terugzet via javawa ( deze had ik voor de zekerheid gebackuped) de zumo deze wel herkent. Doe ik daarna een update krijg ik foutmeldingen en werkt geen een kaart meer.
Ik doe alles via de sd kaart omdat er op mijn toestel amper 2gb beschikbaar is. Of zit hem hier juist de fout? Mis ik een gmapprom.img op de sd kaart? Vreemde is dat de 2017ntu wel werkt....
Er zal vast hierom gevraagd worden: http://jdm.javawa.nl/3AjL



Hoop dat iemand me kan helpen!
groet!