Dit is het service-forum van GPS specialist WayPoint uit Notter, Moordrecht, Vessem, Leek, Heerhugowaard en Hilversum.

Smartphone link uitgeschakeld op Nav5 ?

De specifiek op motorrijders gerichte 5 inch navigatiesystemen van Garmin, introductie 2014

Re: Smartphone link uitgeschakeld op Nav5 ?

Berichtdoor Dirk 9700 » 10 okt 2017 17:43

Was bij mij ook het geval toen de NAV in stand-by modus ging en ik hem terug opstartte. Blijkbaar ververst de app niet in de achtergrond zodat je de info ziet van toen hij stand-by ging.
Bij wijze van test het ik weer geraadpleegd. De zandloper bleef draaien. Daarna kreeg ik de melding dat er geen verbinding was met Smartlink.

Groeten,
Dirk
Avatar gebruiker
Dirk 9700
 
Berichten: 52
Geregistreerd: 14 jun 2008 09:06
Woonplaats: De Vlaamse Ardennen

Re: Smartphone link uitgeschakeld op Nav5 ?

Berichtdoor wil » 11 okt 2017 09:37

Antwoord van support Garmin gekregen. Ik moet de Garmin flitspalen op de Zumo maar weer aanzetten. Ze hebben geen idee waarom smartlink de meldingen flitspalen niet meer doorgeeft en de verkeersinformatie wel.
wil
WayPoint relatie
WayPoint relatie
 
Berichten: 908
Geregistreerd: 10 maart 2004 10:50
Woonplaats: Heemstede

Re: Smartphone link uitgeschakeld op Nav5 ?

Berichtdoor wil » 12 okt 2017 13:45

Gisteravond was er een update 11.0.3 voor de iPhone met bugfix. Ik weet niet of dit de oorzaak was, maar vandaag werkte de meldingen flitspalen weer.
wil
WayPoint relatie
WayPoint relatie
 
Berichten: 908
Geregistreerd: 10 maart 2004 10:50
Woonplaats: Heemstede

Vorige

Keer terug naar Garmin Zumo 590

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten