Dit is het service-forum van GPS specialist WayPoint uit Notter, Moordrecht, Vessem, Leek, Heerhugowaard en Hilversum.

Zumo 590LM niet door PC herkent

De specifiek op motorrijders gerichte 5 inch navigatiesystemen van Garmin, introductie 2014

Re: Zumo 590LM niet door PC herkent

Berichtdoor Mgent » 29 aug 2017 09:01

Zumo 595, iPhone 7, Cardo G9x, Shubert SRC M1, , BaseCamp 4.6.3, CN Europe NTU 2018.20, Onroute motor 4.10 Europa
Avatar gebruiker
Mgent
 
Berichten: 1452
Geregistreerd: 28 aug 2007 08:44
Woonplaats: Merelbeke

Re: Zumo 590LM niet door PC herkent

Berichtdoor panrob » 29 aug 2017 14:13

Bedankt Mgent, voor je reactie.

Dit had ik ook gezien en gelezen, maar volgens mij geldt dat voor Win 10 en ik zit nog op Win 7 :oops:

In ieder geval bedankt voor het mee denken.

Groet Rob
panrob
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 1 sep 2011 09:52

Re: Zumo 590LM niet door PC herkent

Berichtdoor Mgent » 29 aug 2017 15:50

Staat je toestel in ‘Mass Storage Mode'?
Zumo 595, iPhone 7, Cardo G9x, Shubert SRC M1, , BaseCamp 4.6.3, CN Europe NTU 2018.20, Onroute motor 4.10 Europa
Avatar gebruiker
Mgent
 
Berichten: 1452
Geregistreerd: 28 aug 2007 08:44
Woonplaats: Merelbeke

Re: Zumo 590LM niet door PC herkent

Berichtdoor panrob » 29 aug 2017 20:18

Yep, ook gedaan.
panrob
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 1 sep 2011 09:52

Re: Zumo 590LM niet door PC herkent

Berichtdoor pheufk » 29 aug 2017 22:35

Rob heb je het pbtje al gelezen.
Groetjes Piet,

SP2820 firmware 4.40 - NT 2018.10 ScalaRider Multiset Q2 XL
Zumo 550 firmware 5.00 - NT 2018.10
Afbeelding
Avatar gebruiker
pheufk
WayPoint relatie
WayPoint relatie
 
Berichten: 1938
Geregistreerd: 19 sep 2006 20:07
Woonplaats: Nijmegen

Re: Zumo 590LM niet door PC herkent

Berichtdoor panrob » 30 aug 2017 06:54

Hey Piet,

ik heb geen pb in mijn mailbox!
panrob
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 1 sep 2011 09:52

Re: Zumo 590LM niet door PC herkent

Berichtdoor panrob » 25 sep 2017 18:40

Nou mensen, twee weken geleden contact opgenomen met Waypont en medegedeeld dat mijn Zumo 595 niet meer te herkennen was via de usb. Tevens, tijdens mijn laatste vakantie, liep de Zumo steeds vast als ik muziek via de Zumo afspeelde, liet ik die uit dan was er niets aan de hand. Waypoint eerlijk medegedeeld dat ik hem 2e hands had gekocht en geen rekening had. Waypoint vroeg mij het serie nummer, ik kreeg een berichtje terug dat het serie nummer niet bij hun bekend was, maar wel bij Garmin Nederland en dat er nog garantie op zat.
Lang verhaal kort, 595 opgestuurd en vandaag een nieuwe terug met de pakket post, kosten 22.50 voor behandeling en opsturen!!!!

BEDANKT VOOR DE ZEER GOEDE SERVICE WAYPOINT!!!!

Rob
panrob
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 1 sep 2011 09:52

Vorige

Keer terug naar Garmin Zumo 590

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


cron