Ik zie deze waypoints tot een zoomniveau van 5 km. Op een zoomniveau van 8 km verdwijnen ze.
Allemaal goed en wel, maar waarom zie ik geen enkel ander opgeslagen waypoint op de kaart ? Ze zijn aanwezig in het toestel, want ik kan ze opzoeken. Ik mag inzoomen zo ver ik wil, maar ik krijg ze niet te zien.
Ik begin overal aan te twijfelen. Ik weet 100% zeker dat mijn oude Zumo550 opgeslagen waypoints toonde op het scherm. Ik dacht dat ook mijn 590 dat deed, maar daar ben ik nu al niet meer zeker van.
Op de Zumo550 kon ik mits genoeg inzoomen alle in de kaart ingebakken POI zien; nu bij de 590 zie ik enkel straten. Hoe ver ik ook inzoom, ik zie geen restaurants, cafés, whatever.
Kaartdetail staat op 'hoog'.
Wat mis ik hier? Wat kan verkeerd ingesteld zijn? Of is dit normaal gedrag van een Zumo590?
EDIT/ een oud draadje gevonden :https://forum.gps.nl/viewtopic.php?f=129&t=48009
Ik ben precies niet de enige met problemen. Het lijkt me dat er in de 590 ergens een serieuze bug zit wat betreftf tonene van waypoints / POI op het scherm ?
EDIT2: nu de juiste link geplaatst