Het was vandaag zonnig weer dus het plan opgevat om een rondje te gaan fietsen. In een opwelling nu eens niet de Oregon 550 maar de eTrex Touch meegenomen. De eerste drie á vierhonderd meter fietste ik weer dwars door huizen en sneed ik de bochten behoorlijk af (ondanks een opname interval van 2 seconde) volgens de eTrex

Na zo'n drie kwartier wilde ik het dataveld "GPS nauwkeurigheid" op het kaartscherm (met vier data velden) wijzigen in "Tripkilometerteller". Nadat ik dat had gedaan viel het toestel spontaan uit

Kortom de onbetrouwbaarheid van deze Garmin blijkt wel weer voor mij! Gebruik ik hem weer eens een keer na lange tijd gaat het gelijk weer mis! Dit heb ik nog nooit zo extreem gehad met de Oregon 550 die ik toch wel wat vaker gebruik als de eTrex Touch.
Om thuis het track eens te bekijken het toestel aan de PC met BaseCamp gehangen en wat bleek een nieuwe firmware update. Zou daarmee dit probleem opgelost zijn, of krijgen we er weer andere voor terug

Een mooi voorjaar gewenst en hopelijk weinig problemen met mijn Oregon 550 want de eTrex heeft weer bewezen niet zonder te kunnen/zijn