Dit is het service-forum van GPS specialist WayPoint uit Notter, Moordrecht, Vessem, Leek, Heerhugowaard en Hilversum.

Spotify

De specifiek op motorrijders gerichte navigatiesystemen van Garmin, introductie 2016

Spotify

Berichtdoor Sjcdeen » 18 jul 2016 19:56

Mede Zumo-ers,

Ik gebruik de Spotify app regelmatig op mijn 595, nu heb ik iets raars.
Soms kan ik plotseling niet meer bladeren door mij Spotify menu.
Wanneer ik in de app op "meer" klik kom ik in een leeg scherm, het menu met afspeellijst e.d. komt dan dus niet te voorschijn.

De muziek blijft wel gewoon spelen maar zo nu en dan kan ik ook niet meer pauzeren een lied verder.

Iemand hier bekend mee?
Sjcdeen
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 18 jul 2016 19:51

Re: Spotify

Berichtdoor Eppie » 20 jul 2016 09:31

Heb ik helaas ook :cry:. Kan dan ook de muziek niet meer stoppen via mijn navi. Dat moet dan via mijn gsm grrrr. Ik heb zelf een IPhone 6s. Die geeft wel meer problemen met mijn 595
Eppie
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 29 aug 2010 13:57

Re: Spotify

Berichtdoor athos » 20 jul 2016 09:51

Welkom bij de club. Ik was waarschijnlijk 1 van de eerste met dit probleem. Ook na de sw update valt het gebruik van Spotify tegen. Beeld blijft hangen, kan niet bladeren etc. Voor de sw updfate stopte ook de muziek, die blijft nu gewoon doorgaan, dus we zijn wel iets vooruit gegaan. Het probleem is bekend bij Waypoint en zij hebben dit serieus opgepakt. Helaas blijft het een Garmin dingetje, oplossing moet daar vandaan komen.
Voorlopig telefoon rechtstreeks koppelen met headset als alternatief. Is het net niet.....
Oja, meldt het wel even bij Waypiont, geven zij het weer door aan Garmin.
athos
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 22 sep 2008 16:55

Re: Spotify

Berichtdoor mvheurck » 28 maart 2017 07:00

Bij mij blijft Spotify werken. Maar als ik op het navigatiescherm ben. En rechts het mediascherm dat laat zien welk nummer eraf speelt.
Dan blijft het nummer staan waar hij mee begonnen is met afspelen.
Klik ik op het scherm zodat het hele mediascherm wordt getoont. Staat daar wel het nummer dat afspeelt.
En als ik terug naar het navigatiescherm ga staat het juiste nummer erop.
Maar als het volgende nummer begint of enkel nummers later blijft het zo weer staan.
Tot ik weer een scherm verder en terug ga.

Zijn er nog die dit probleem hebben.
Nu niet zo erg omdat de muziek wel verder afspeelt. En de gps wel zijn functie doet.
Maar een kleine fout in het toestel waar ik wel een beetje last van heb.
mvheurck
 
Berichten: 34
Geregistreerd: 9 feb 2013 09:07
Woonplaats: Turnhout - België

Re: Spotify

Berichtdoor Léon Franssen » 28 maart 2017 09:17

Hopelijk al die flauwe kul niet onder het rijden :evil: :evil: :evil:

Groetjes Léon
BMWR1100RT - SPIII - SP2720 - SP2820 - Colorado 300 - Zumo 350LM - OMK 4.10
Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk.
Avatar gebruiker
Léon Franssen
WayPoint relatie
WayPoint relatie
 
Berichten: 692
Geregistreerd: 20 jan 2005 19:32
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Spotify

Berichtdoor Sjcdeen » 5 apr 2017 21:04

Het was bij mij even goed.
Echter na de vorige softwareupdate niet meer.
De Zumo ziet niet dat Spotify start op mijn telefoon in de app op de zumo.
Blijft zeggen dat ik spotify moet starten...
Kan wel Spotify spelen als ik de Zumo op Bluetooth afspelen zet.
Dus gewoon via mediaspeler, maar dan dus alleen spelen en niet van nummer /afspeellijst wisselen.
Sjcdeen
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 18 jul 2016 19:51

Re: Spotify

Berichtdoor Afterburner312 » 6 apr 2017 17:03

ik heb precies hetzelfde, Garmin heeft wel verbinding met mijn telefoon maar blijft vragen om Spotify aan te zetten terwijl deze aan staat en ook aangeeft verbinding te hebben via BT. :-( tot een week of 2 geleden werkte het wel prima! Heb niks ge-update in de tussentijd dus daar kan het niet aan liggen denk ik.
weet iemand of Waypoint een oplossing heeft voor dit probleem of dat men er 1 binnen korte tijd verwacht ( vanuit Garmin? ). De bediening van Spotify via de Zumo was voor mij dé reden om deze dure kit aan te schaffen dus wordt hier heel erg ongelukkig van....
Afterburner312
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 6 apr 2017 16:51

Re: Spotify

Berichtdoor DannyHagg » 7 apr 2017 19:24

Ik heb ook precies hetzelfde als de vorige spreker (6 april 2017 16:51). Werkte prima, geen updates en ineens niet meer. Iphone opnieuw verbonden, toestel gereset, van alles geprobeerd. Niets werkt. Help!
DannyHagg
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 12 maart 2017 15:29

Re: Spotify

Berichtdoor RonalT » 7 apr 2017 20:14

Hebben jullie al eens een andere telefoon geprobeerd?
Want ook dat kan het probleem veroorzaken.
Groeten, RonalT

Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!

SP2610, Z340, Z550, Z590, CityNavigator, OpenStreetMap, OnRoute Motorkaart Midden-Europa
En een VivoFit HR om te kijken hoe het met me gaat
Avatar gebruiker
RonalT
WayPoint relatie
WayPoint relatie
 
Berichten: 2848
Geregistreerd: 20 sep 2006 18:14
Woonplaats: Dinteloord

Re: Spotify

Berichtdoor Mgent » 7 apr 2017 20:38

Welke smartphones?
Zumo 595, iPhone 8plus, Cardo G9x, Shubert SRC M1, , BaseCamp 4.7.0, CN Europe NTU 2019.10, Onroute motor 4.10 Europa, tomtom Vio.
Avatar gebruiker
Mgent
 
Berichten: 1522
Geregistreerd: 28 aug 2007 08:44
Woonplaats: Merelbeke

Re: Spotify

Berichtdoor Rush FZ1N » 7 apr 2017 20:54

Mgent schreef:Welke smartphones?


Staat erboven. iPhone 6 en iPhone. Ik heb ook een iPhone (SE) en ook bij mij gaat het niet goed. Had ook met een Edge 1000 problemen met koppelen. Inmiddels heb ik een Oregon700 die wel goed koppeld. Mijn Zumo 595 heeft echter nog steeds problemen met Spotify.
TomTom Rider 550 op FJR (motor), Edge 1030 op Levo FSR (atb) en Nuvi 3598LMTD voor auto.
Rush FZ1N
WayPoint relatie
WayPoint relatie
 
Berichten: 1067
Geregistreerd: 2 jan 2009 11:08
Woonplaats: Veldhoven

Re: Spotify

Berichtdoor tomLemmens » 7 apr 2017 20:57

Hier identiek hetzelfde probleem. Alles kan verbinden maar Spotify blijft niet thuis geven. Heb iPhone 6 en 6s getest.
Garmin app werkt prima, smart notifications komen prima binnen. Alleen Spotify wil niet reageren.
tomLemmens
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 7 apr 2017 20:49

Re: Spotify

Berichtdoor Mgent » 7 apr 2017 21:30

Zal eens testen dit WE met een 7. Overigens, er was een smartlink update vandaag ;-)
Zumo 595, iPhone 8plus, Cardo G9x, Shubert SRC M1, , BaseCamp 4.7.0, CN Europe NTU 2019.10, Onroute motor 4.10 Europa, tomtom Vio.
Avatar gebruiker
Mgent
 
Berichten: 1522
Geregistreerd: 28 aug 2007 08:44
Woonplaats: Merelbeke

Re: Spotify

Berichtdoor DannyHagg » 8 apr 2017 09:21

Zojuist met de technische dienst van Waypoint gesproken en zij gaven aan dat dit een combinatie probleem is tussen Garmin en Iphone vermoedelijk veroorzaakt door een update. De helpdesk heeft gisteren dit probleem doorgestuurd naar Garmin. Volgens de helpdesk zijn er geen problemen met android toestellen.
DannyHagg
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 12 maart 2017 15:29

Re: Spotify

Berichtdoor DannyHagg » 25 apr 2017 19:49

Waypoint roept alle Garmin gebruikers op om dit probleem aan Garmin te melden om het hoger op de prioriteiten lijst te krijgen. Dus graag doen, of heeft iemand het probleem al opgelost?
DannyHagg
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 12 maart 2017 15:29

Volgende

Keer terug naar Garmin Zumo 595LM

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast