Dit is het service-forum van GPS specialist WayPoint uit Notter, Moordrecht, Vessem, Leek, Heerhugowaard en Hilversum.

Spotify

De specifiek op motorrijders gerichte navigatiesystemen van Garmin, introductie 2016

Re: Spotify

Berichtdoor MikeyMan » 26 apr 2017 08:34

Moet zeggen dat ik met mijn android toestel inderdaad weinig problemen heb. De laatste updates van de smartlink hebben overigens zeker een performance verbetering geleid.
MikeyMan
 
Berichten: 107
Geregistreerd: 18 okt 2013 20:30

Re: Spotify

Berichtdoor Mgent » 8 mei 2017 18:23

Voor de iPhone is er een update van de Spotify app, en bij mij werkt nu alles terug op de 595, kan scrollen, zoeken, bladeren en afspelen.
Zumo 595, iPhone 8plus, Cardo G9x, Shubert SRC M1, , BaseCamp 4.8.2, CN Europe NTU 2019.30, Onroute motor 4.10 Europa, tomtom Vio.
Avatar gebruiker
Mgent
 
Berichten: 1611
Geregistreerd: 28 aug 2007 08:44
Woonplaats: Merelbeke

Re: Spotify

Berichtdoor mvheurck » 11 mei 2017 07:06

Ik heb soms ook het probleem dat mijn Zumo zegt dat ik de app moet opstarten.
Maar als ik dan op de Zumo naar Instellingen > Bleuthoot ga en dan op de gelinkte gsm klik.
Scrol iets naar beneden en daar staat Spotify.
Het vakje erachter is dan niet aangevinkt.
Zodra dit wel geselecteerd is begint hij te spelen.
mvheurck
 
Berichten: 34
Geregistreerd: 9 feb 2013 09:07
Woonplaats: Turnhout - België

Re: Spotify

Berichtdoor gebro » 18 dec 2018 18:40

Goedenavond,

Sinds enkele weken heb ik hetzelfde probleem met mijn 595 en Spotify. Als ik verbinding wil maken dan krijg ik de melding mislukt.
Wat heb ik gedaan tot nu toe
- hard reset Garmin 595
- headset en telefoon ontkoppeld en opnieuw gepaired
- Bij Waypoint Hilversum geweest (dank nogmaals voor de service!)
- software update Garmin, Headset uitgevoerd
- Spotify opnieuw geïnstalleerd


Ik heb een Samsung S8 met android

Helaas kom ik niet echt veel verder....

Hier iemand nog die het verlossende antwoord heeft?

gr Gerben
gebro
WayPoint relatie
WayPoint relatie
 
Berichten: 12
Geregistreerd: 13 jan 2016 15:41

Re: Spotify

Berichtdoor gebro » 18 dec 2018 18:42

mvheurck schreef:Zodra dit wel geselecteerd is begint hij te spelen.


En nog even ter verduidelijking: dat vakje kun je wel aanraken, dan denkt hij even en geeft de melding 'mislukt'
gebro
WayPoint relatie
WayPoint relatie
 
Berichten: 12
Geregistreerd: 13 jan 2016 15:41

Re: Spotify

Berichtdoor BassieBW » 19 maart 2019 13:51

gebro schreef:Goedenavond,

Sinds enkele weken heb ik hetzelfde probleem met mijn 595 en Spotify. Als ik verbinding wil maken dan krijg ik de melding mislukt.
Wat heb ik gedaan tot nu toe
- hard reset Garmin 595
- headset en telefoon ontkoppeld en opnieuw gepaired
- Bij Waypoint Hilversum geweest (dank nogmaals voor de service!)
- software update Garmin, Headset uitgevoerd
- Spotify opnieuw geïnstalleerd


Ik heb een Samsung S8 met android

Helaas kom ik niet echt veel verder....

Hier iemand nog die het verlossende antwoord heeft?

gr Gerben

Ik had hetzelfde probleem. Dit probleem blijkt echter bij spotify te liggen. Ik ben nu terug gegaan naar versie 8.4.77.779 en ik kan spotify weer gebruiken op mijn 595. Wel automatische updates van spotify uitzetten tot spotify het probleem heeft opgelost.
BassieBW
WayPoint relatie
WayPoint relatie
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 30 mei 2010 20:28

Re: Spotify

Berichtdoor gebro » 25 maart 2019 16:52

Door jouw aanwijzing ben ik er achter gekomen dat het idd aan mijn smartphone ligt, bij een andere smartphone doet Spotify het gewoon wel.
Update: een oude versie van Spotify geinstalleerd (v8.0.0.805) en hij doet het weer! (De versie die jij beschreef deed het bij mij nog steeds niet)

Hartelijk dank!
gebro
WayPoint relatie
WayPoint relatie
 
Berichten: 12
Geregistreerd: 13 jan 2016 15:41

Vorige

Keer terug naar Garmin Zumo 595LM

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast