Dit is het service-forum van GPS specialist WayPoint uit Notter, Moordrecht, Vessem, Leek, Heerhugowaard en Hilversum.

CN 2017.30 All North bedankt Waypoint Vessem

De specifiek op motorrijders gerichte navigatiesystemen van Garmin, introductie 2016

CN 2017.30 All North bedankt Waypoint Vessem

Berichtdoor frank.dg » 9 apr 2017 16:41

Hi allen

Ik had gezien via Garmin Express dat een nieuwe kaartversie 2018.10 beschikbaar was
Maar ik dacht net voor onze reis...Ik doe het later wel :?
Had voor onze camper reis al héél wat routerende routes gemaakt en ik dacht we "wachten" wel :oops:
Doch vrijdag 7/4 vertrek voor onze éérste reis voor een maand richting Frankrijk en Spanje kregen wij problemen met onze Zumo 390LM eens wij een 10-tal km vanuit België de Franse grens over reden geen navigatie meer
Geen kaartdétail te zien en de Zumo sloeg compleet tilt :roll:
Gelukkig lag de overnachtingsplaats met onze camper in Givet net over de Franse grens
S'avonds nog van alles geprobeerd en ik kon zelfs geen eigen POI meer ingeven en routerende routes helemaal niet meer :evil:
S'anderdaags Waypoint Vessem en jullie medewerker Niels gaf ons meteen mee de nieuwe versie te downloaden
Maar ja...internet was op de parking niet meteen beschikbaar dus hebben we ons meteen verplaatst naar een Mc Donald
De nieuwe versie opgebouwd in 2 delen All North en All South duurde lekker een uur of 3
Een ander probleem was eens de routerende routes opgeladen in de gps deze te zien waren als rechte lijnen :roll:
Ik werk met Mac en daar lag de oorzaak
Maar....dankzij Niels en Waypoint Vessem zijn wij daar dan ook tijdens de update over geïnformeerd via mail

Wij zitten momenteel al dieper in Frankrijk en hier aan het "Lac Du Der" is er sterke Wifi
Dus neem ik NU de gelegenheid om Niels én Waypoint Vessem hartelijk te danken voor alle support die we hebben gekregen
frank.dg
 
Berichten: 695
Geregistreerd: 28 jan 2010 22:04

Re: CN 2017.30 All North bedankt Waypoint Vessem

Berichtdoor tvd85 » 21 mei 2017 19:34

Ik heb hetzelfde probleem: Frankrijk binnengereden en plots geen kaart meer. Nu zie ik dat alle Zuid-Europese kaarten weg zijn.
Heb al verschillende keren de kaart opnieuw geïnstalleerd via Garmin Express(Mac), maar dit verhelpt het probleem niet.

Hoe heb jij die kaarten weer kunnen opbouwen?
Alvast bedankt
tvd85
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 21 mei 2017 19:31

Re: CN 2017.30 All North bedankt Waypoint Vessem

Berichtdoor Frank » 21 mei 2017 20:11

Heb je de meest recente versie van Garmin Express? Controleer dat eerst, laat GE updaten en dan nog eens proberen.
Groeten,
Frank

BMW F800GT + Zumo 590 + GPSmap 62s
Avatar gebruiker
Frank
WayPoint relatie
WayPoint relatie
 
Berichten: 1758
Geregistreerd: 14 maart 2004 23:36
Woonplaats: Geldrop

Re: CN 2017.30 All North bedankt Waypoint Vessem

Berichtdoor frank.dg » 24 mei 2017 23:58

Hier ben ik na een lange reis nog even terug

Met de nieuwe CN 2018.10 loopt de Zumo 390LM weer als een trein
Zonder tol/kosten door Frankrijk en Spanje zonder probleem
Wel zoals verwacht maar dat is volkomen normaal dat niet alle ronde punten er op staan en max. snelheden niet altijd kloppen met de werkelijkheid
Maar na mét dan 10 jaar met de beste GPS nog nooit deze blindelings gevolgd
Onze ogen zijn nog altijd sneller en accurater dan de duurste of de beste navigatie
frank.dg
 
Berichten: 695
Geregistreerd: 28 jan 2010 22:04


Keer terug naar Garmin Zumo 395LM en 345LM

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


cron