rick schreef:Je gebruikt trouwens ook versie 3.8.0.1 van de Garmin Connect Mobile app?
Ja.
rick schreef:Je gebruikt trouwens ook versie 3.8.0.1 van de Garmin Connect Mobile app?
rick schreef:Als de Oregon wel feilloos koppelt met een Samsung Tablet dan zou ik het probleem toch eerder bij de Sony zoeken. Heb je de Sony al een keer opnieuw opgestart en bluetooth uit en ingeschakeld?
rick schreef:Het was ook meer een vermoeden. Wat precies het probleem is weet ik ook niet. In jouw geval zou ik ook denken dat het probleem dan bij de iPhone SE ligt en niet bij de Zumo, maar dat is ook maar een gok. Daarnaast is het altijd lastig om te zeggen welk apparaat iets fout doet, ze moeten immers met elkaar communiceren.
Ik denk dat je de iPhone SE eerder kunt vergelijken met een iPhone 6 qua chipsets. Zo heeft een 5S Bluetooth 4.0 en een SE heeft Bluetooth 4.2Rush FZ1N schreef: Ondanks dat deze voorzien is van dezelfde software als de iPhone 5S van mijn zoon lukt het met de SE niet en wel met de 5S. Met mijn Zumo 590 heb ik overigens ook regelmatig BT problemen die ik met de 5S niet had. (Mijn zoon krijgt mijn oude als ik een nieuwe heb gekocht.)
Aangezien Bluetooth een communicatie standaard is kun je beter zeggen dat het kan gebeuren dat als een Fransman en een Japanner Engels met elkaar proberen te spreken het ook kan voorkomen dat ze elkaar niet begrijpen.rick schreef:Als je een Fransman en een Japanner met elkaar laat praten snappen ze elkaar ook niet, maar wiens fout is het dan?
Rekel schreef:Is een Oregon 700 niet vergelijkbaar met een 750(t)?
MPX-NL schreef:Is de camera verbeterd dan?
Keer terug naar Garmin Oregon 7x0 serie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast