bartho schreef:Als er drie gebruikers van een toestel blij zijn kan ik dat toch niet als parameter gebruiken dat het goed werkt.vspijtig voor 800€ wil ik meer.
maar kennelijk telt 1 ontevreden gebruiker
bartho schreef:Dit schreef noppie ......
zwaarder dan 3 tevreden gebruikers
niet iedereen gebruikt de gps op dezelfde manier, misschien doet noppie iets wat jij ook perse wilt kunnen doen en wat niet kan met de 276cx dan heb je een reden om hem niet te kiezen.
Het kan zijn dat de tevreden gebruikers deze handeling niet doen omdat ze er geen behoefte aan hebben en er daarom geen last van hebben, het kan ook zijn dat ze het niet missen omdat ze anders (beter? ) werken met de 276cx of het kan zijn dat de gps of de route van noppie niet goed is en dat de anderen het daarom niet merken.
erg onzeker, maar ik haalde uit jouw startvraag niet dat je wilde weten of wat noppie omschrijft is opgelost
maar ik denk dat de opmerking van tony rave heel goed is, de 276cx kan dan wel op een motor worden gebruikt maar het is toch niet "gewoon" een motor gps (maar een veel universeler toestel), daar zijn de Zumo's voor.
edit: nogmaals:
goed idee om een draadje te starten over de mogelijkheden/problemen/tips over hoe routes te rijden met de 276cx zodat alle info netjes bij elkaar staat , daar zullen zeker meer mensen in geinteresseerd zijn maar je openingspost gaf dat niet aan. (althans, ik las het niet zo en de anderen kennelijk ook niet)