Maar even een nieuw topic geopend over de software in de NAV VI. Na een melding bij BMW ben ik nu teruggebeld door BMW klantenservice. Ik heb nogmaals aangegeven dat de firmware in de NAV VI van een zeer laag niveau is en niet in de buurt komt van de mogelijkheden van de Zumo 395/595. Uit de reactie kon ik opmaken dat er weinig begrip is voor het probleem, onbekend maakt onbemind zullen we maar zeggen.
Het enige wat werd aangegeven is dat de dealer een Puma melding moet aanmaken en die naar BMW moet sturen. Dus vandaag Simako Apeldoorn gebeld, maar die geven (terecht) aan dat dit alleen voor incidentele problemen gaat en niet voor structurele zaken zoals de firmware. We zitten dus in een Loop, Garmin wijst naar BMW, BMW kijkt in de lucht en wij zitten met een bagger product. uitgezonderd de kwaliteit van het scherm.
Het gaat dan om de bediening van de actioncam, marginale mogelijkheden van draaiwiel op het stuur, extra mogelijkheden zoals de Z 395/595 die bieden.
De enige mogelijkheid is nog dat we BMW NL overstelpen met klachten over de NAV VI zodat ze dit wel mij BMW Munich moeten aankaarten. Het emailadres voor deze klacht is:
bmwklantenservice@bmw.nl
Dus als we als gebruikersgroep gebruik een vuist willen maken stuur dan een klacht naar dit emailadres.

Laat via dit forum de voortgang dan even weten.

Grt, Ruud.