Mijn reactie is een reactie op het 1e bericht van ruudweerd ...
MAAR, voordat je het uitprobeert, zou ik even afwachten of Hans Vaessen of iemand anders uit NOTTER (positief) om mijn bericht reageert... (want ik heb het nog niet zelf op deze manier uitgeprobeerd

)
Je hoeft niet veel te weten, maar wel "iets" van bestanden en PC's.
Uitleg:
Zodra er nieuwe filmware (updates) beschikbaar zijn, moet je die downloaden (en ze bv in "map" download zetten). Zodra je zo'n update wil gaan gebruiken, moet je dit (exe bestand) dubbelklikken en wordt het bestand uitgepakt (in principe het voorstel C:\Garmin volgen) en komt de update beschikbaar/bruikbaar in de Garmin-map. Door vervolgens te dubbelklikken op "Updater.exe" (staat -ook- in C:\Garmin) wordt de (nieuwste) update in de (uiteaard aangesloten Sp2610) gezet.... Een kind kan dus de was doen
Maar..... als je (om wat voor reden ook) weer terug wil naar een eerdere versie, verwijder dan (tijdelijk, in andere map zetten) de
2 nieuwste (in dit voorbeeld 3.40 versie)
bestanden en voer opnieuw een "updater.exe" uit. Bijna zeker krijg je de waarschuwing dat je een oudere versie probeert te zetten op de 2610 (uiteraard wil je dan toch doorgaan) en dan staat bv weer versie 2.90 op de 2610 (en dat was uiteindelijk de bedoeling...)
WAARSCHUWING: Wacht even "een" berichtje van Hans Vaessen af, maar bijna zeker werkt dit. Ik ben namelijk van de beta 2,95 versie teruggegaan naar de 2,90 versie (maar dit was op 2 verschillende pc's...)
groetjes,
En... ook ik heb nog niets "negatiefs" aan versie 3.40 gemerkt (behalve dat - bij mij - "tijdzone" vanzelf naar "Cairo" gaat, maar daar merk je verder niets van)
Rodi77