Jeroen D. schreef:Ik heb nog even contact gehad met Garmin, maar het is nog steeds mogelijk de 2720/2820 te registreren
Dat vermoedde ik al

Jeroen D. schreef:Ik heb nog even contact gehad met Garmin, maar het is nog steeds mogelijk de 2720/2820 te registreren
Jeroen D. schreef:Het kan zijn dat Express inderdaad niet lekker werkt met de "oudere" toestellen. Gebruik dan de Garmin MapUpdater (http://www.mywaypoint.nl/page/faq/artikel/293). Registreren hoeft niet via Garmin Express, maar kan ook via de tab MijnDashboard op mygarmin.com
Ik heb nog even contact gehad met Garmin, maar het is nog steeds mogelijk de 2720/2820 te registreren en daar een LifeTime aan te koppelen (ik weet niet wie jij gesproken hebt, maar dit is wat ik als antwoord krijg).
Wat zij wel aangeven, en de meeste hier wel weten, dat niet heel Europa meer zal passen op het geheugen van het toestel.
Hans Vaessen schreef:Tsja...
Het lag in ieder geval volstrekt niet aan jou. En is zelfs garmin niet helemaal verwijtbaar. Desalniettemin een catch22.
Maar mooi dat het nu opgelost is!
Ruud Blankensteijn schreef:Was het 2005?
Keer terug naar Garmin Streetpilot 2820/2720/2610/2620/2650 -- Perfect Pilot Red&Blue
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast