Krijg net een verzoek tot ondersteuning waar ik geen antwoord op weet.
Hulpvraag: de laatste keer dat wij samen wandelden (Henk met GPSMAP 60CSx, ik met GPSMAP 64st) zijn er op de GPSMAP 64st witte pijlen zichtbaar die de afslagen aangeven: navigatieaanwijzingen.
Henk ziet die pijlen op de 60 niet. Nooit. (Ik denk, neem aan, wel tijdens fietsen).
Hij ziet wel de magenta lijn dus de GPSMAP 60CSx is aan het routeren.
Heb geadviseerd afslag-geluidsmeldingen aan te zetten. Bij een piepje (eerste of tweede waarschuwing) is dat hét moment waarop de witte pijl zichtbaar zou moeten zijn.
Maar ik heb verder geen idee waarom de GPSMAP 60CSx geen pijlen zou tonen. Volgens mijn geheugen is dat niet instelbaar.
Of zijn die pijlen op de 60 kleiner dan op de 64 en ziet Henk ze niet omdat hij verwacht ze groter zijn?
Of krijg je de navigatieaanwijzingen pas boven een bepaalde snelheid? En is die snelheid verschillend of instelbaar voor de GPSMAP 60CSx?
Hé, wacht, daar heb ik paar maanden geleden een vraag op dit forum over beantwoord, even in mijn eigen post zoeken.
Zie: GPSMAP 64 geeft geen piepje bij naderende afslag
Misschien dat iemand weet of deze snelheid instelbaar is op de GPSMAP 60CSx. En zo ja, hoe?
Want het verschil tussen GPSMAP 60CSx en GPSMAP 64st, bij gelijke snelheid, had ik niet verwacht en verbaast mij.
Volgens mij hebben wij altijd gewandeld, mét routeringsaanwijzingen, met Etrex Vista HCx en Etrex 30.