ReBel schreef:@ Hans:
Als leek zeg ik dan: technologie staat niet stil, waarom is er geen kans dat Garmin 256MB (of meer) weet te proppen in het 128MB-formaat, waardoor er wederom een stapje hoger mogelijk wordt..? Of kunnen we speculeren dat Garmin z'n eigen datacard-formaat niet verder zal ontwikkelen door het gebruik van SD- en CF-memory in nieuwe apparaten...?
yzf1kr schreef:De Bluechart kaarten hebben daarnaast veel minder ruimte nodig, dus is er ook geen behoefte om grotere Datacards uit te brengen.
AadM schreef:Die 128 MB moet je helemaal niet inleveren, daar past lekker je hele BeNeLux in. Houd je de 256 vrij voor je vakanties.
Hoef je ook niet steeds de module te herladen als je terug bent.
AadM![]()
T.J.K. schreef:...anders geeft de pilot bij het aanvinken van de route aan,dat je niet de juiste kaarten hebt geladen...
T.J.K. schreef:Ik zou de route laten eindigen op de grens van je eerste maps en de 2e aansluitende vervolgroute opnieuw op het zelfde punt laten starten op je aansluitende maps op het andere kaartje.
Eelco schreef:T.J.K. schreef:Ik zou de route laten eindigen op de grens van je eerste maps en de 2e aansluitende vervolgroute opnieuw op het zelfde punt laten starten op je aansluitende maps op het andere kaartje.
op die manier werkt het inderdaad probleemloos!
Imme vd V schreef: Nog simpeler..
zet alle benodigde maps tot aan je uiteindelijke reisdoel de ene geheugenkaart .
Met 256mb kom je makkelijk van Groningen tot Portugal om maar wat te noemen.
En zet alles rondom het gebied waar je een tijdje denkt te gaan rondtouren op die andere..
Dus stel dat een route loopt over een gebied dat over de 2 geheugen kaarten verdeeld is, kan ik dan stoppen op het moment dat ik van het kaartmateriaal af rijd en dan de geheugenkaart wisselen en gewoon de route vervolgen?
ReBel schreef: theoretisch zou je daarop met "nee" kunnen antwoorden wat de route (dus) intact laat
Eelco schreef:T.J.K. schreef:Ik zou de route laten eindigen op de grens van je eerste maps en de 2e aansluitende vervolgroute opnieuw op het zelfde punt laten starten op je aansluitende maps op het andere kaartje.
op die manier werkt het inderdaad probleemloos!
Imme vd V schreef:Met 256mb kom je makkelijk van Groningen tot Portugal om maar wat te noemen.
En zet alles rondom het gebied waar je een tijdje denkt te gaan rondtouren op die andere..
Op zich juist maar je bent weer "uren" bezig met terugladen.
Keer terug naar Streetpilots, Quest, iQue, GPS-V
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast