Dit is het service-forum van GPS specialist WayPoint uit Notter, Moordrecht, Vessem, Leek, Heerhugowaard en Hilversum.

Probleem Nolan B5

Intercom op de motor: de tweede specialisatie van Waypoint

Probleem Nolan B5

Berichtdoor Navigatornl » 22 jul 2017 20:33

Sinds april 2015 heb ik twee nieuwe Nolan 104EVO helmen en beiden voorzien van B5 communicatiesets. Ik ben net terug van 3 weken Noordkaap: 8000 kilometer. De laatste twee dagen, na een hevige bui, geeft de B5 problemen. Handmatig uitzetten is niet meer mogelijk, resetten is niet meer mogelijk, harder/zachter zetten ook niet. Het lijkt wel of alle knoppen geblokkeerd zijn.

Bij het bewegen van de helm hoor ik wel 'welcome', maar direct daarna 'calling friends number'. Via de app zijn de instellingen wel deels benaderbaar (radio) maar het volume aanpassen niet. Ik heb in 8 dagen al 2 mails aan Nolan verzonden maar je kunt beter met een megafoon in de polder gaan staan.........

Iemand bekend met dit euvel?

Peter
Pan ST1300A DeLuxe 2004 Roodmetallic | ABS - TCS etc | 115001km | MRI Maxi screen | Zumo 660 + mount | GoPro 5 | Gloielamploos | Throttlemeister CCS| Nolan B5 | http://www.omtabikers.nl | http://www.iroquois.com |
Avatar gebruiker
Navigatornl
 
Berichten: 63
Geregistreerd: 1 apr 2010 13:05
Woonplaats: Groene Hart

Re: Probleem Nolan B5

Berichtdoor HaWee » 22 jul 2017 20:45

ik zou gokken op de dingen zover mogelijk uit elkaar halen en dan alles in een flinke bak rijst om het vocht er uit te halen :wink:
"Always Look on the Bright Side of Life"
Avatar gebruiker
HaWee
Onafhankelijk GPS-specialist
Onafhankelijk GPS-specialist
 
Berichten: 20135
Geregistreerd: 28 jul 2008 15:24
Woonplaats: Eindhoven


Keer terug naar Intercom

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast