guzzi vero schreef:om het even wat je kiest, kies een navigatietoestel dat met tracks overweg kan. Zo vallen de oudere TT'ers al af.
Ben nooit een liefhebber geweest van Tyre, net omdat de routes steeds weer afweken (van punt tot punt rijden en berekend met de gemiddelde snelheid die in google maps zit) en deze met langere routes steeds problemen gaf. MyRoute-app echter is een hele stap voorwaarts.
Alhoewel de Zumo550 nog uit het mapsource tijdperk stamt werkt deze ook goed met Basecamp EN deze kan met tracks overweg. Als instaptoestel denk ik een van de beste op het ogenblik. Vind je echter ergens een 340 of 350 tegen een prijsje zou ik zeker deze overwegen.
Tracks of ITN.., het ligt eraan wat je ermee zou willen gaan doen (waar je prioriteiten liggen) en dat heeft TS niet echt aangegeven. Zou TS echt ook zelf routes op de pc willen maken of liever direct op het toestel ?
(En dan ook nog het onderscheid of je alleen of met paar man gaat rijden, of met een hele groep, of vooral routes van internet ?)
Zoals RonalT al vermeldde ligt bij Waypoint nu de 340LT West-EU voor €269 en hebben ze ook een paar complete occasions liggen 350LT EU voor die prijs. Op zich goede en complete toestellen natuurlijk alleen weet ik zo even niet uit het hoofd hoe het zit met mp3 music player, de Garmin kronkelwegen en telefoneren maar ik dacht dat behalve de music player de andere twee opties op beide toestellen zitten.