Ik weet niet of ik mij nu voldoende kan bedwingen, maar...
Wat je dus niet gedaan hebt ... en meteen ook de ironie begrepen hebt. Anderzijds was het echt wel mijn bedoeling bij het onderwerp TOPO BNL Light te blijven
Dit terzijde en over naar de orde van de dag
------------------------------------------------------
Bedankt Ankeric voor je reactie
Dus is nu mijn advies: bel met Garmin NL en leg het probleem voor. Misschien is het antwoord van Garmin wel: gebruik een Windows PC, want de voor Topo Light gebruikte "Loader" is niet compatible met Apple...
Garmin NL heeft in ieder geval duidelijk geantwoord: "Niet de kaart is het probleem, die moet gewoon passen, maar de "Loader" (die dus geen "Loader" heet) is niet compatible. Dat is het probleem en dat is onoplosbaar!".
Ik zal morgen proberen via een Windows PC opnieuw de download te doen; lukt het weer niet dan zien we wel verder dan.
Met 'weer niet' bedoel ik dat ik verschillende keren via Garmin Express geprobeerd te hebben onder 'aankopen/download' een (re)download te doen maar ik kreeg de ene keer 'geen kaart gevonden' al dan niet samen met 'opslagruimte kaart te klein' of zoiets ...
Over wandelkaarten mag ik ook niet praten... begrijp ik.
Euh ... die
ook staat er wel teveel in. Het ging enkel over een 'wandelkaartembargo'
een fietskaart is geen wandelkaart!
Zoals een Chiquita een banaan is maar elke banaan is daarom nog geen Chiquita. Mijn mening + ervaringen met de Colo300 & Topo BL is hiervoor beschreven.
Nu de internet kill switch van ON naar OFF zetten.
Mvg
Luwa
CN NT 2008 + Diverse Onroute Motorkaarten op Colo; CN 2014 op Zumo 660LM; Tripy II; BMW R27 1964; Triumph Scrambler 2016