Scheurneus schreef:Ik heb daarna OnRoute opgestart, maar het valt me wel op dat een aantal zaken nu niet werken:
- Geen koppeling met MapSource (en dit blijkt wel goed te staan in het register) (geen icoontje dus)
- Geen koppeling met Google Earth! (geen icoontje dus)
- Geen export naar GPX formaat! (geen icoontje dus)
- Kan op diverse plaatsen onderdelen niet selecteren (wel selecteren, maar niet zichtbaar)
- Rondrit resultaten zijn niet te zien op het scherm, wel na route overnemen en berekenen.
Hans Vaessen schreef:bigjerry2 schreef: Onroute graag een nieuwe Servicepack voor W7! Anders overweeg ik mijn geld terug te vorderen.
Groeten
Nee, die komt er niet. Geld terugvorderen heeft niet zo'n nut: op de DVD-box staan de systeemvereisten...
Da's althans het 'formele' antwoord.
Ondertussen: de uitleg voor installatie onder windows7 staat op http://www.onroute.nl/page/faq/67/4
Houdt feitelijk in dat je het servicepack moet installeren voor je het programma de eerste keer start. What's the problem?
Jan oet Enter schreef: wat er mis gegaan is weet ik niet alleen had ik mijn kleine neefje op mijn pc spelletjes laten doen en sinds die keer was Onroute van slag, wat hij gedaan heeft weet ik niet, en of het door hem kwam weet ik ook nietwant ik heb dit probleem al een keer eerder gehad en toen heb ik wel opnieuw geïnstalleerd.
Groeten uit Enter, Jan.
4vboxerfan schreef:Naar aanleiding van de opmerking van Scheurneus over de windows updates dacht ik dat het misschien aan de datum kon liggen, gisteren was het een SCHRIKKELDAG, misschien kan het programma hier niet mee overweg!
Keer terug naar OnRoute Auto/Motor
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast