Ik rij al jaren lang met dezelfde kaarten en nooit problemen.
Nu na 5 jaar dacht ik, laat ik eens nieuwe kaarten aanschaffen. Helaas…. had ik niet moeten doen
Als ik nu mijn Zumo 660 (sw versie 5.1) opstart krijg ik niet meer te zien dat hij de kaarten inlaad. de enige kaart die hij inlaat is volgens mij de wereld kaart.
Vervolgens kan ik bij instellingen/kaarten wel zien dat de nieuwe kaarten er in zitten (2017.10)
Dan zou je zeggen, geen probleem. Dus toch
Als ik nu een route inlaat, gemaakt met Base Camp met dezelfde kaarten op een Mac, krijg ik een probleem. De route lijkt wel een hark. Rechte wegen met uitschieters naar de route punten.
Als ik in “Route overdrachten” de optie Pas de route altijd aan…….. uit zet, maakt dat niets uit.
Dit zie ik met JaVaWa Device Manager
Zumo 660:
CN Europe NT 2017 3D
WW Autoroute DEM Basemap NR
Time Zone Map
SD cart:
CN Europe NT 2017.10 ALL
Komt dit probleem omdat de kaarten nu op de SD kaart staan? want voorheen stonden ze in het geheugen van mijn Zumo.
Er is maar één optie die ik kan wijzigen zodat de route in ieder geval goed te zien is en dat is als ik de optie "verwijder routepunten van routes bij overdracht naar toestel" in “Route overdrachten” uit vinkt.
Dit kan toch niet de bedoeling zijn.
Dus, hoe krijg ik het weer voor elkaar dat de Zumo 660 gewoon de kaarten inlaad bij het opstarten, want dan ben ik volgens mijn van alle problemen af.