Dat is een nieuwe marketingterm. Dat zijn klanten die van HEEEEEL ver (bv uit Malta) komen naar jouw winkel omdat ze zo tevreden zijn.KARST schreef:En wat is dat nu weer ? ... klantteverdenheid![]()
![]()

Dat is een nieuwe marketingterm. Dat zijn klanten die van HEEEEEL ver (bv uit Malta) komen naar jouw winkel omdat ze zo tevreden zijn.KARST schreef:En wat is dat nu weer ? ... klantteverdenheid![]()
![]()
Jeroen Vriend schreef: Natuurlijk, tijd = tijd maar als je een paar minuten voor openingstijd een paar klanten ziet blauwbekken voor de deur lijkt het me niet zo'n moeite om de deur alvast open te doen. Kun je in ieder geval alvast lekker doorwarmen.
teuntjes schreef:Oeps, en dan te bedenken dat ons reisje is uitgesteld tot 17 juni. Mijn dankbaarheid is er niet minder om. Vanmorgen heb ik V9 NT geinstalleerd en nu zit ik te dubben of ik het aandurf om ook de 2820 aan een update bloot te stellen. De berichten zijn over het algemeen bemoedigend maar om er nu vlak voor tijd een baksteen van te maken....
elsinga schreef:Ach, ik pleur ook altijd direct na uitkomen een nieuwe firmwareversie op mijn Quest. Terug kan altijd tenslotte. En op vakantie gaat de laptop gewoon mee, dus ook dan kan het.
Keer terug naar WayPoint Nieuws en Informatie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast