tony rave schreef:knip..
Toch waren de afgevaardigden kennelijk weinig op de hoogte van de vele genoemde punten.
Ja ECM, ik had het laatste stukje ook weg moeten knippen.
Weet ook niet hoe, maar Scheurneus' gedachte kan ik volgen. Het is een illusie te denken dat Garmin de oren laat hangen naar een paar Nederlanders. WayPoint prima dealer, maar jongens dat is er maar 1-tje in de wereld. Sailtron is een ordinaire doosjes-schuivert.
Het blijkt dat geen van tweeen Garmin bestookt met 'bugs' (zie hierboven). Dus wil je echt invloed, dan zul je het EU-gewijs aan moeten pakken.
Het is trouwens heel veel werk om zoiets te organiseren en ik denk dat super-dealers en importeurs een rol moeten spelen.
In mijn oude vak noemden we dat product-managers. Daar moet je mee samenscholen.
Een goed voorbeeld is trouwens dat Garmin zo'n 'product mgr' op het Bobcat forum heeft gelanceerd. Reken maar dat ie daar als Amerikaan toestemming voor heeft gevraagd.
Ik zou klein beginnen, maar in de zin van Motor Navigatie. Klein relatief want support van Importeurs/Dealers is misschien wel essentieel.
Nodig het volk eens uit voor een BrainStorm sessie. En dan doen we het virtueel, desnoods via mijn GoToMeeting account.
Zetten we WP mooi in de picture, hun opening was de aanleiding. Hun GPS experts trekken de boel.
Op naar een Super GPS systeem voor motorrijders.
Marten