Ik heb een Zumo 550 en wil een SD kaart kopen. Welk formaat kan de Zumo aan of maakt dat niet uit, en van welk merk kan ik de kaart het best kopen (ik kan me voorstellen dat de snelheid verschilt) en waar moet ik op letten? Tips zijn welkom!
Weinig muziek: Iedere goedkope 2Gb kaart
Meer muziek: Iedere goedkope 4Gb SDHC kaart (+bijbehorende lezer)
Veel muziek: Iedere 8Gb SDHC kaart, of zelfs 16Gb, maar hou er dan rekening mee dat de opstart tijd van de Zumo behoorlijk vertraagt.
Ipv muziek kun je natuurlijk ook aan extra (topo) kaarten etc denken, of een 2e regio als de USA permanent op je kaart...
Kingston en Sandisk zijn goede merken, maar zeker niet de enige.
Deze jongen heeft een 8 GB kaartje helemaal vol met muziek. Maar de Zumo ziet "maar" 1000 nummers dus een groter kaartje heeft geen nut?
Peter
Uitgebreide hulp en advies voor zover mogelijk, maar altijd gratis. Garmin GPS III - GPS V - Quest I - Zümo (en allemaal in Notter gekocht) - 1490T (MediaMarkt)
Ik heb vanmiddag een Kingston 4GB SDHC gekocht. Wel grappig je koopt een "chipje" met 2 "adapters", één "adapter" is voor gebruik als micro SD en de andere voor gebruik als SD kaart. Slim gedaan van Kingston.
Scheurneus schreef:Wil je nog meer, koop dan een goldwing met cd wisselaar en mp3 usb aansluiting, USB-HD erop en .......
Klopt helemaal daarom heb ik nog steeds een kaartje van 256Mb in de zumo zitten....
Mij zumo start super snel op en ik heb nog nooit een vastgelopen zumo gehad
Groet, Franklin
Mille Miglia in aanbouw, nieuwsgierig? Klik HIER Onroute + MS + Zūmo 550 Er zijn 10 soorten mensen: de ene kan binair rekenen, de andere niet
Ik heb nog nooit een Zumo gezien die supersnel opstart. Zelfs niet zonder kaartje
Uitgebreide hulp en advies voor zover mogelijk, maar altijd gratis. Garmin GPS III - GPS V - Quest I - Zümo (en allemaal in Notter gekocht) - 1490T (MediaMarkt)