hoewel ik geen gps zoek

ben ik nu begonnen deze filmpjes even een voor een te bekijken. Je kunt nooit alle info in een kort overzicht stoppen (ok, het kan wel maar dan is het niet meer kort en niet meer overzicht

) maar een paar puntjes vielen me toch op als onduidelijk voor de nieuwe kijker.
In het overzicht van de verschillen tussen de diverse outdoor toestellen staat bij optioneel voor een paar toestellen dat er een topo inzit, voor een andere een camera en voor de overblijvende een sd kaart.
1': optioneel is de verkeerde term in dit geval.
optioneel : 1) Alternatief 2) De mogelijkheid tot keus toelatend 3) Niet verplicht het zou iets van extra functies oid moeten zijn.
2': de sd kaart die bij twee toestellen staat vermeld, nl de Etrex en de Dakota zit ook in de Oregon, Montana en 62 en NIET in de Dakota 10.
In het overzicht van de Oregon en Dakota staat als de diverse modellen met hun verschillen worden genoemd bij de Dakota 20 : als Dakota 10 + electr kompas en hoogtemeter , daar moet ook nog de SD kaart mogelijkheid bij staan die heel wezenlijk is en voor velen belangrijker dan het electr kompas.
en nu ga ik even verder kijken