Ik heb sinds januari een nuvi 2445 daar de verkoper er echt niks van af wist heb ik het zelf, en dank zij dit forum zelf uitgezocht,en dank zij de filmpjes zowel in mapsource als in basecamp routes kunnen maken,ook poi zoeken en opzetten lukt aardig, ik heb er poi's van campings(archie,camper contact, aires poi 66, supermarkten) EZV opgezet,maar wel op een sd kaartje,daar ik op de nuvi 2445 maar 256MB meer heb.
Nu vertrekken wij eind april naar italië en daarvoor routes gemaakt in base camp , een totaal van 8 routes ,die dan met basecamp in de nuvi 2445 gezet,maar de eerste 4 routes dat ging, maar bij de volgende 4 bleef dat zand lopertje maar draaien ,en draaien,echt heel lang,(zeker 3 uur) uiteindelijk heb ik het toestel afgezet.
Door omstandig heden bleef de nuvi 2445 9 dagen in de kast liggen zonder te gebruiken of in te schakelen.
Als ik terug was , zag ik op de site van Garmin,mijn dashboard dat er een update ter beschikking was, das de nuvi 2445 aan de PC gekoppeld maar ik kreeg gelijk een wit scherm??? Ik kon het toestel ook niet uitschakelen?? Uiteindelijk met lang (+/- 20sec)op de knop te drukken schakelde hij toch uit.
Terug inschakelen ging ook opnieuw, en heb er dan de software update opgezet, tot dan alles normaal, bij het terug afkoppelen van de PC nogmaals aangelegd en even nagezien of dat zand lopertje al weg was ja was weg,maar als ik naar "Eigen nuttige punten " ga staan al die poi's nu doorheen, dus niet meer in de submappen ,als ik eigen nuttige punten aan klik zie ik wel de "aldi, lidl, winkels ,en kamperplaatsen van in de buurt waar ik ben , maar ik kan BV geen map van acsi, of van c1000 open doen, dus de poi's zitten er nog wel in ,maar niet meer op volgorde.
Ik heb heel die map met poi's er verwijderd en alles er terug opgezet, maar het blijft het zelfde, komt dat nu door die software update, of een conflikt met dat zand lopertje ik weet het niet,kan er iemand mij een tip geven AUB?