Wat ik wil ik het volgende:
In Garmin basecamp en op mijn Garmin Dakota heb ik veel persoonlijke waypoints aangemaakt zoals de Bergtoppen op een route, de start en eindpunten van een (strava) interval segment, een restaurant pauzepunt, controle op de route enzovoort.
Het probleem is dat al deze in Garmin aangemaakte persoonlijke waypoints (wat veel tijd gekost heeft) wel alleen op de garmin (kaart) worden weergegeven, maar niet als ik hetzelfde GPX bestand open in een andere GPS apparaat zoals bv mijn mobiele telefoon of google earth open. Dan wordt enkel de gps route weergegeven zonder de in Garmin aangemaakte waypoints helaas

Het lijkt er op dat de waypoints die met Garmin basecamp of op het apparaat zelf worden aangemaakt helaas niet aan het GPX route bestand zelf worden toegevoegd , maar enkel op de garmin kaart worden weergegeven los van het gpx route bestand, zodat je verplicht bent om om de gps fietsroute waypoints enkel op het garmin apparaat te gebruiken.
U snapt dat ik graag zie dat mijn in garmin aangemaakte waypoints kunnen worden toegevoegd aan het .gpx routebestand zodat deze waypoints ook worden weergegeven als de gpx route wordt geladen in een andere gps apparaten met een andere kaarten zoals bv de mobiele telefoon

De vraag is dan ook:
Wie weet er een manier om in Garmin (Basecamp) gemaakte Waypoints toe te voegen aan het .GPX routebestand zodat deze ook in andere gps apparaten kunnen worden weergegeven of wanneer het gpx bestand wordt geopend in bv google earth ipv garmin basecamp

Bvd voor de hulp bij het oplossen van dit garmin waypoints probleem.
-Pascal Kolkman wielrenner en mountainbiker