16GB is heel ruim. Ik weet niet exact uit mijn hoofd wat het maximum is voor de 62 maar 16 zal werken.
Je moet kaarten overzetten vanuit basecamp (dan start Mapinstall op en kun je kiezen welke deelkaarten je wilt versturen) dus je kunt niet de kaarten op je pc overzetten naar de sd met verkenner oid, dat werkt niet.
Je moet voor de 62 de kaarten een voor een oversturen naar de sd (ik ga even uit van wat ik zeker weet dat werkt, het kan zijn dat mapinstall ondertussen zo slim is dat hij weet dat de 62 een special is en zelf de verschillende kaarten in verschillende bestanden zet, dat moet een andere 62 eigenaar vertellen)
Je kiest bv de openfietsmap Benelux , selecteerd hem helemaal en verstuurt hem naar de sd. Dit duurt geruime tijd omdat de computer eerst de kaart moet "samenstellen" en dan pas kan versturen.
Dan sluit je Basecamp af, kijkt met JDM en als het kaartbestand gmapsupp.img heet dan verander je dat naar openfietsbnlx.img , maar misschien heeft mapinstall dat al gedaan.
Dan JDM afsluiten, basecamp starten en freizeitkarte versturen, basecamp uit, JDM aan, evt naam aanpassen.
etc etc
Mijn gps is een ouder model en kan niet zo'n grote sd aan maar ik heb op die 4GB de freizeitkarte, openfietsmap, onroute wandel, onroute fiets en onroute motor dus geen probleem