Situatie: Zumo 590 hangt aan de PC en schakelt normaal naar USB storage. Een rit van vorige zondag eens bekeken met MapSource, en daarna MS afgesloten. Zumo staat nog steeds in USB mode. De PC zo laten staan, en andere dingen gedaan. Na meer dan een uur wil ik weer iets doen op de laptop, die inmiddels in standby is gegaan. Laptop weer geactiveerd (gewoon de CTRL toets gedrukt waarna het scherm weer actief wordt). De Zumo die blijkbaar ook was uitgegaan start weer op, maar dooft na enkele seconden langzaam uit, waarna het proces zich blijft herhalen. Zumo losgekoppeld van de USB, start nog eenmaal op en dooft langzaam (2-3 seconden). Telkens als ik het apparaat nu probeer op te starten zelfde scenario.
Wat ik reeds heb geprobeerd:
- Accu loskoppelen, 15 min wachten en terug plaatsen. Resultaat idem.
- Master reset (rechter benedenhoek aanraken en opstarten). In beeld verschijnt System wat na een 30-tal seconden over gaat in Loading... en weer uitdoven.
- In de autosteun geplaatst. Opstarten en uitdoven.
- Aanzetten zonder accu deksel. Naast het Garmin logo verschijnt een icoon wat aangeeft dat het accu deksel moet terug gezet worden. Zolang dit niet gebeurt blijft dat beeld staan. Zodra het deksel wordt geplaatst gaan het toestel weer uit.
Wat nu?