Soms zijn er van die vragen waarvoor een ander al lang een oplossing heeft. Hoe kom je dan bij die oplossing. De handleiding is ook maar een opsomming. En bij een nieuw apparaat zoals de Rider 400 is er ook nog niet zoveel gerichte gebruikers informatie te vinden. Eens kijken of er behoefte is aan een bundelpunt.
Nog even verwachtingen managen: ik ben ook maar een recent toegetreden gebruiker van deze R 400 en zie graag vragen en oplossingen van allerlei soort langskomen. Deze draad is gewoon een plek van gebruikers voor gebruikers.
Vraag van Copper: Hoe zijn spannende routes te onthouden? (Kronkelroutes zijn zelf niet exporteerbaar)
Mijn oplossing: Een manier om je eigen route te onthouden is deze op te nemen. Deze is na afloop als gpx te exporteren naar uSD kaartje. Is een track. Zoals het nu is heb je naast een uSD ook nog een pincet nodig voor de fysieke export. (Nog geen export via USB kabeltje)
Dit zal niet een oplossing zijn als je vaker naar eenzelfde bestemming wilt rijden langs een andere route. Tenminste ik heb niet gehoord dat er een dobbelsteen in de kronkel planner zit. Het aanleggen van een via puntje kan trouwens ver doorwerken in de route.
Er blijken verschillende manieren te zijn om een spannende route naar een bestemmingspunt te rijden ipv een rondrit. Ik dacht dat dit alleen via een POI (mijn plaatsen) ging.
Hervelt schreef:
Zodra je kiest voor een spannende route plannen (en ook de gewenste mate van kronkelen hebt ingesteld) verschijnt er rechtsonder een knop met 3 puntjes. Als je die dan aantikt krijg je toch de optie 'stel bestemming in'.
Je kan dan direct een eindbestemming aangeven waarheen je wilt kronkelen. (Je hebt dan dus geen rondrit meer).