
Ruud Woudstra schreef:Update,
Natuurlijk een leuk idee van Waypoint om dit te gaan testen, maar wel een beetje mosterd na de maaltijd.
Er wordt door de zumo 5xx eigenaren heel veel geklaagt over het feit dat Waypoint is gestopt met de service op de zumo 5xx.
Vanuit commercieel oogpunt begrijpelijk maar niet klantvriendelijk.
Ik heb nu na veel testen en uitproberen het uiteindelijke model en materiial gevonden, in samenspraak met de 3D designer.
Ik laat nu een bagde printen in het buitenland en verwacht dan de zending met twee weken binnen is. Dan is reparatie een reele mogelijkheid geworden.
Wordt vervolgd.
Grt, Ruud.
Ruud Woudstra schreef:Er wordt door de zumo 5xx eigenaren heel veel geklaagt over het feit dat Waypoint is gestopt met de service op de zumo 5xx.
Keer terug naar Zumo 550 en 500
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten