Express op m'n computer gezet en het installatieproces gestart.
De melding dat er te weinig opslagruimte op het toestel zat en ik dus een regiokeuze moest maken vond ik niet vreemd (ik ben meer dan tevreden ben met alleen de Benelux). Het gekke was alleen dat er helemaal geen keuze bleek te zijn in het drop-down menu behalve dan alleen Turkije

Weer maar even de helpdesk gebeld en tot mijn verbazing was de enige conclusie van de medewerker dat het apparaat mogelijk defect was en moest worden opgestuurd. Kosten van de diagnose + leentoestel € 69,00. Omdat ik zelf ook wel enige affiniteit met soft-/hardware heb kon ik het gewoon niet geloven. Eerst een goed werkende Zumo 500 en nu zat ik met alleen een kaart van Turkije geladen!


Ik heb mij inmiddels maar even verdiept in deze materie en ik denk dat ik met het programma MapInstall de nieuwe kaarten handmatig kan selecteren en op de Zumo kan zetten. Misschien dat hier meer gebruikers van een oude Zumo tegen dit probleem aanlopen vandaar deze post!!