Laatste jaar heb ik problemen met meldingen op mijn scherm van mijn 550 dat de gsm ontkoppelt en vervolgens een korte tijd weer meldt dat hij is gekoppelt. Het irritante is dat melding over mijn hele scherm ligt en ik de kruising of afslag niet zie.
Ook merk ik dit op, als ik een flitspaal melding krijg, niet altijd, maar vaak wel een melding gsm ontkoppelt, gsm koppelt.

De meldingen met een OK-knop poppen op maar verdwijnen na een ca. 5 seconden weer.
Mijn gsm heb ik daarom ook wel eens uitstaan (ik bel toch bijna nooit op de motor), maar het moet gewoon correct werken. Dat heeft het immers altijd gedaan...Nu heb ik het sterke vermoeden dat dit door een Garmin software update is gekomen. Ik heb altijd de laatste software updates en het toestel al eens helemaal opnieuw geinstalleerd maar geen veranderingen in de uiterlijke kenmerken. Mijn BT met mijn BMW WCS2 werkt gewoon perfect. Het JaVaWa tooltje geeft ook geen foutmeldingen.
Is het mogelijk om de meldingen (met de OK-knop) in de software van de Zumo uit te schakelen?
Ik heb nu nog een iPhone 5 en dat wordt een SE, dus kan ik hopelijk binnenkort de iPhone ook uitsluiten. Overigens ben ik buiten dit issue om, al heel wat jaren wel heel tevreden met mijn Zumo en eigenlijk nooit problemen.