MikeyMan schreef:Das alleen geen 'opladen', maar draaiend houden.
Het zou erg knap zijn als dat precies zou lukken. Er zijn vast omstandigheden dat het toestel wat meer verbruikt of bij andere instellingen wat minder.
Dat zou altijd betekenen dat hij in het ene geval leeg zou raken en in het tweede geval vol zou raken.
Dus dit verhaal gaat niet op.
MikeyMan schreef:Tot nu toe was het bij mij zo dat ie het op de motor prima deed. Maar vol erop was leeg eraf. En leeg erop was ook leeg eraf. Kun je prima duizenden kilometers mee rijden, maar zodra je hem van de houder haalt houdt het op.
Inderdaad, zodra je de voeding er af haalde was het snel over. Maar dat was eigenlijk altijd met de 590 voor de
speld-modificatie. Ik laadde het toestel na de laatste accu omwisseling eens in de maand een tijd (24 uur) op. En als ik hem van de adapter afhaalde was hij ook binnen een half uur leeg. Na 10 minuten kreeg ik al de meldingen "accu leeg".
Maar nu blijft het toestel gewoon een hele tijd "vol", "half vol" en uiteindelijk "leeg".
Dus ik denk dat je je gehele verhaal wat bij moet stellen. De toekomst zal het uitwijzen.