tencats schreef:Op vakantie neem ik wel m'n laptop mee. Heb ik echt alles bij elkaar.
tencats schreef:Je zou echter vanuit de Rider opdracht moeten kunnen geven om er eentje op te halen. Nu worden ze allemaal direct op je GPS gedumpt dus is de cloud niet geschikt om een voorraad aan te houden.
Hans Vaessen schreef:tencats schreef:Je zou echter vanuit de Rider opdracht moeten kunnen geven om er eentje op te halen.
Je wordt op je wenken bediend, want sinds vandaag kun je in mydrive aangeven of een route al dan niet meegenomen moet worden bij synchronisatie.
Mr. M schreef:+1 En mooi dat MyDrive die kant op gaat.
Verkoop argument? Al lang niet meer, meer een functie die zeer welkom is. Kijk ook naar Dropbox, MyDrive, etc We gaan die kant op en dat is heel goed. Gewoon overal bij je data kunnen komen.
Mr. M schreef:
En waarom altijd dat gedoe met kaarten downloaden. Die staan daar prima in de cloud, inclusief routering-functie.
Op vakantie: connectie maken, in de cloud een rondrit laten maken en draadloos naar je navigatie.
tencats schreef:Hans Vaessen schreef:tencats schreef:Je zou echter vanuit de Rider opdracht moeten kunnen geven om er eentje op te halen.
Maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil vanaf de TomTom opdracht geven om een route/track vanuit de MyDrive cloud op te halen. Dus bladeren in je cloud vanaf de TT en een route kiezen voor download. Niet nog eens een tablet er tussen.
Mr. M schreef:Iedereen heeft zometeen snel en goedkoop internet in heel Europa.
Keer terug naar Garmin Zumo 590
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten