- Bleutooth werkt wel met de telefoon, dan verandert de spreuk in "forget phone". maar omdat je headset niet werkt heb je er niets aan.
- Bleutooth headset is op geen enkele manier te pairen!
Indien het apparaat gevonden is en je drukt op <enter> krijg je soms een waarschuwingsbericht dat het apparaat probeert te verbinden. Druk je op enter dan begint het hele circus opnieuw. Lijkt wel of ze de stap om het apparaat te bevestigen (is er niet) vergeten zijn. Hiervoor een bricht naar Garmin gestuurd. - Locatie loop achter op de werkelijke positie.......
Toch raar dat een apparaat met een fix, afwijking met maar 3m, niet goed de positie weer kan geven? - Berichtgeving werkt bij mij ook niet.
- Pop-up scherm werkt, maar vraagt teveel van de processor waardoor je positie nog meer op de feiten achter gaat lopen. Het beeld wordt dan een soort van kikker, elke keer een grote sprong en dus niet werkbaar.
- Het fit gebeuren zouden ze uit het toestel moeten verwijderen. Ik vraag me af hoeveel mensen hiervan echt gebruik van maken?
- Net terug uit de Vogezen en andere bergen. Daar ook de 3D uitgetest, en mijn conclusie is, het is gewoon slecht . Het lijkt wel een apparaat uit de begin periode. In de bergen is het ontvangst goed, maar jammer dat (door de processor) het apparaat je positie niet goed kan bijhouden en daarom is deze stand ook niet goed te gebruiken.
De processor is niet berekent op de taak die hij zou moeten volbrengen. Dat zie je in alle onderdelen terug in het apparaat. Garmin heeft het apparaat gewoon te vroeg in de markt gezet waardoor iedereen tegen hinderlijke dingen aan loopt!