Ik heb twee Extrexen in gebruik: 1 voor fietsen en 1 voor wandelen.
Voor wandelen gebruik ik de Etrex 20X en voor fietsen de Etrex 20. Nu had ik gelezen dat de Etrex 25 touch een duidelijker scherm heeft dat beter valt te lezen. Afgelopen zaterdag kwam mijn bestelde Etrex 25 aan en gisteren heb ik die gebruikt. Het scherm van de 25 touch is zeker een verbetering is me gisteren gebleken tijdens een korte fietstocht.
De laatste jaren heb ik de gewoonte om mijn Etrexen 1x per week op nul te zetten, zodat ik weet hoeveel km ik die week heb gewandeld of gefietst. Elke keer als ik wandel of fietsen, zet ik ze aan en als ik thuis ben weer uit. De Extrex 20(X) heeft een prima een prima tripteller die de stand keurig bij elkaar optelt. Dat kan ik van de 25 touch (nog) niet zeggen. Na de fietstocht deed ik de Etrex 25 uit en toen ik thuis was stond er 11833 km op de kilometerteller. Na een harde reset stond de kilometerteller weer op nul. Ik heb de indruk dat de 25 touch via sporen de stand bijhoudt.
Mijn vragen:
1. Kan ik het opnemen van sporen uitschakelen net als bij de Etrex 20(X)?
2. Kan ik de tripteller laten doortellen en 1x per week op nul zetten?
P.S. Als ik een toertocht maak, fiets ik altijd m.b.v. een track die ik van de computer op de Extrex overzet.