G.M.
Ik wil in mijn Oregon 450 GPS mijn thuis locatie als poi punt er in zetten. Hoe doe ik dat.
Graag hoor ik reactie.
Groetjes Truus
ankeric schreef:....
Garmin is voor zover ik weet de enige die geen "Thuislocatie" kent.
....
ankeric schreef:Thuislocatie kun je niet toevoegen aan een Garmin outdoor-GPS. En dus ook niet aan een Oregon.
ankeric schreef:Een Garmin outdoor-GPS (edit!) is voor zover ik weet de enige die geen "Thuislocatie" kent.
ankeric schreef:Thuislocatie kun je niet toevoegen aan een Garmin outdoor-GPS.
ankeric schreef:....Garmin is voor zover ik weet de enige die geen "Thuislocatie" kent....
ankeric schreef:....TomTom kan het...
HaWee schreef:Off topic, je bent in het verkeerde sub forum dit is voor de nieuwe generatie Oregon.
HaWee schreef:Poi is wat meer werk, simpeler is een Waypoint maken
ankeric schreef:Evenmin is het - op een outdoor-GPS - mogelijk om waypoints gestructureerd te verwijderen.
Bijvoorbeeld: selecteer op categorie/symbool en verwijder alleen deze selectie.
ankeric schreef:Evenmin is het - op een outdoor-GPS - mogelijk om waypoints gestructureerd te verwijderen.
Bijvoorbeeld: selecteer op categorie/symbool en verwijder alleen deze selectie. En bewaar dus de "favorieten" waaronder de thuislocatie. Dit is niet mogelijk...
tony rave schreef:De 276Cx (wel/geen outdoor toestel ?)
RonalT schreef:Leuk om een regel te wijzigen en dan zeggen dat het om out-door toestellen zou gaan.
RonalT schreef:En waarom out-door toestellen het niet kunnen en auto/motornavigatie wel ligt misschien aan het gebruik?
De out-door wereld gaat anders om met navigatie dan de automotive toestellen.
JaVaWa schreef:ankeric schreef:Thuislocatie kun je niet toevoegen aan een Garmin outdoor-GPS.
Ik ken er minimaal één waar het wel kan, zij het met een kleine omweg. Bij de Montana kun je snelkoppelingen in je hoofdmenu zetten. Naast snelkoppelingen naar applicaties of instellingen kun je ze ook aanmaken naar een te kiezen waypoint.
Zo kun je zelfs meerdere "thuislocaties" maken: naar je eigen huis, vakantiehuis, werk etc.
Bij de Oregon 450 -daar waar de vraag over ging- kan het helaas niet.
tony rave schreef:De 'goeie ouwe' 60-serie kan wel WP's per symbool wissen. Op die manier kan een "thuis-locatie" bewaard blijven, niet helemaal ideaal wanneer je veel verschillende symbolen gebruikt, die moet je dan per symbool wissen.
ankeric schreef:RonalT schreef:Leuk om een regel te wijzigen en dan zeggen dat het om out-door toestellen zou gaan.
Ik gebruik in mijn oorspronkelijke post 3x "outdoor-GPS".
Ik heb één keer (zie: "(edit!)") "outdoor-GPS" toegevoegd daar waar ik dat was vergeten.
....
Keer terug naar Garmin Colorado, Oregon 3/4/5x0 en Dakota
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten