HaWee schreef:in de woestijn oid moet je altijd een backup hebben zoals kaart en kompas...
HaWee schreef:...maar er zijn al aardig wat 276 's verkocht en ik dacht niet dat we al meer meldingen van dit soort problemen hebben gehad. Dus ik verwacht dat je met een ander exemplaar betere ervaringen zult hebben.
fransg schreef:Overlijden kan ons allemaal overkomen, wat dat betreft is het met zo'n gps-machine nog wel leuk dat je er dan eventueel via garantie alsnog een nieuw leven in kan blazen, dat lukt ons met het ziekenfonds niet.
ankeric schreef:Is een kaart of zelfs een kompas een backup voor een gps in de woestijn? In de woestijn is er maar één back-up: een tweede GPS!
ankeric schreef:HaWee schreef:...maar er zijn al aardig wat 276 's verkocht en ik dacht niet dat we al meer meldingen van dit soort problemen hebben gehad. Dus ik verwacht dat je met een ander exemplaar betere ervaringen zult hebben.
Waar baseer je deze verwachting op? Feiten of aannames? Wie zijn "we"? Dit forum? Waypoint?
Klein feitje: ik ken nog één voorbeeld van een overleden 276...
Vraag: zou er ook sprake kunnen zijn van "het topje van de ijsberg?".
MartinoH schreef:Vertrouwen in apparaten heb ik niet. Als ICT-consultant met 40 jaar ervaring kan ik wel wat voorbeelden geven
tony rave schreef:Apparaten zijn algemeen betrouwbaarder dan mensen, maar die laatsten kunnen wel improviseren en nadenken en dat kan een groot voordeel zijn.
STXrider schreef:Sorry RonanT, ik kan het begrip niet opbrengen want ik vind de stelling "Vertrouwen in apparaten heb ik niet" te negatief gesteld want ik neem aan dat hij niet loopt of fietst naar zijn werk of naar klanten? Dan maak je ook gebruik van een computer en een apparaat dat auto heet. Daar moet hij ook op vertrouwen anders kan je niets. Dat hij in die 40 jaar voorbeelden kan opnoemen, ja dat kan ik ook, zeker in dat ICT wereldje waar softwarte compatible moet zijn met de hardware en als er een conflict is, is het zoeken in een hooiberg. In de loop der tijd is alles gewoon complexer geworden.... mijn fiets krijgt in principe alleen een lekke band.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast