RvGS schreef:Info voor Mac gebruikers,
zojuist hier gelezen: Berlin-Branderburg-Biker.deBerlin-Brandenburg-Biker.de schreef: Naar het schijnt wordt BaseCamp (BC Versie 4.6.3) in de huidig 32 Bit versie niet meer ondersteunt, zonder toekomstige update, in combinatie met macOS High Sierra Versie 10.13
Eigen ervaring, nu sinds de upgrade van Sierra naar High Sierra v 10.13 ziet m'n MacBook Pro (13-inch, 2017), de Montana niet meer en is het niet mogelijk data uit te wisselen.
Zijn er meer met deze ervaring? . . . . en eventueel oplossing?
Rekel schreef:Nee, helaas geen verklaring. Alleen een antwoord waar je niks aan hebt, nl. dat het wel werkt met mijn 62ST met een MacBook Air en High Sierra, net getest. De BaseCamp versie is 4.6.3
De enige workaround die ik kan verzinnen is om de track/route met de Finder naar de map /Garmin/GPX op de GPS of SD-kaart te kopiëren.
Als je een track dmv. BaseCamp op de GPS hebt gezet, dan kun je hem vinden op de GPS in de map /Garmin/GPX, onder de naam Track.gpx. Het lastige (vind ik) van de 62ST is dat een track die je er pas opgezet hebt niet bovenaan in het lijstje met tracks komt, dit in tegenstelling tot bijv. een Oregon 700.
O ja, heb je al een ander USB-kabeltje geprobeerd? Gebruik je het hierboven genoemde CleanEject?
Lex....! schreef:Rekel schreef:Nee, helaas geen verklaring. Alleen een antwoord waar je niks aan hebt, nl. dat het wel werkt met mijn 62ST met een MacBook Air en High Sierra, net getest. De BaseCamp versie is 4.6.3
De enige workaround die ik kan verzinnen is om de track/route met de Finder naar de map /Garmin/GPX op de GPS of SD-kaart te kopiëren.
Als je een track dmv. BaseCamp op de GPS hebt gezet, dan kun je hem vinden op de GPS in de map /Garmin/GPX, onder de naam Track.gpx. Het lastige (vind ik) van de 62ST is dat een track die je er pas opgezet hebt niet bovenaan in het lijstje met tracks komt, dit in tegenstelling tot bijv. een Oregon 700.
O ja, heb je al een ander USB-kabeltje geprobeerd? Gebruik je het hierboven genoemde CleanEject?
dank voor je reactie, ja ik gebruik clean eject en heb ook geprobeerd om het bestand direct in de gps map te slepen maar dat werkt ook niet. Ik ga verder zoeken, misschien is het gpx bestand corrupt??
Keer terug naar Garmin Basecamp voor Mac
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten