Op mijn PC staan alle kaarten van Europa versie 2018.20 geinstalleerd.
Zo ook op de 8 GB SD card van mijn ZUMO 660.
Sinds kort heb ik problemen met het maken van routes via de ZUMO alsook met routes die ik via Mapsource naar mijn Zumo heb gedownload.
Als ik nu een route maak in Mapsource en die download naar mijn ZUMO, dan duurt die route volgende Zumo wel 5x zo lang als de werkelijkheid. Althans, dat staat linksonder op mijn Zumo aangegeven.
Ook als ik op de bovenste regel van mijn Zumo tik, verschijnt er i.p.v. de gebruikelijke meldingen van afslagen e.d. alleen maar getallen, die blijkbaar km. voorstellen.
Kortom ... er is iets niets goed. Wat ? ... dat weet ik niet.
Ik heb de SD card opnieuw geformatteerd ..
Ik heb met Garmin Express de kaarten overgebracht naar de SD card..
Ook heb ik de kaarten geselecteerd in Mapsource en dat pakket gedownload naar de SD card.
Niks helpt .....
Toen heb ik een pakketje kaarten geselecteerd in Mapsource en die gedownload naar de ZUMO zelf.
En ja hoor, dat werkt wel ....
Helaas kan ik dan maar een paar landen selecteren i.v.m. de beperkte ruimte op de Zumo zelf.
De 8 GB SD card heeft altijd prima gewerkt en ik heb hem ook laten checken met JaVaWa device manager.
Allemaal goed ...
Ik heb ook een JDM report gemaakt en deze hier als bijlage bijgevoegd.
Wellicht dat één van jullie daar iets mee kan ..
Ik ben gek op mijn ZUMO 660 én op Mapsource en ik wil heel graag, als 75-jarige motorrijder, daar nog lang gebruik van maken.
Wie helpt ?
file:///C:/Users/Eddie/Desktop/JDMreport.html#main