Ik heb lang moeten zoeken maar nergens de volledig verlossende antwoorden kunnen vinden. Dus nu maar een gericht topic.
Hoegroot is het INTERNE geheugen van de Garmin Oregon450? Ik heb daar een kaart op gezet en het geheugen is bijna vol.
Nu snap ik dat EXTERN geheugen de oplossing is en dat gaat ook gebeuren. Maar ik kan niet de alles omvattende antwoorden hierover vinden. Want ik lees verschillende verhalen over max capaciteit van zowel 4 als 8 Gig.

Het zou liggen aan het format van de SD, maar toch ook weer niet als je het anders formatteert. Heeft te maken met kaartvierkanten(?) wat ik dan weer niet kan plaatsen. Dan nog de snelheid van het type kaart die plotseling meer mogelijkheden qua capaciteit biedt.

Daar komt bij dat de betreffende topics oud zijn en dat er intussen 64Gig SD kaartjes voor weinig voorhanden zijn. Sterker nog... Probeer maar eens een 8Gig kaartje te vinden. Laat staan 4Gig. Het kan, maar is even zoeken.

Ik zou me best kunnen houden aan een 8Gig SD kaartje als dat het max is wat mijn 450 aankan, als ik een inschatting heb van hoeveel dat is. Vandaar ook mijn eerste vraag aangaande intern geheugen als referentiekader.