Ik volg hier al enkele jaren mee, en heb tot op heden steeds een antwoord gevonden op al mijn vragen.
Nu zit ik met een probleem waarover ik niet direct iets terugvind, en er eigenlijk ook geen logische verklaring voor vind. Vandaar deze post

Betreft een zumo 660 met laatste firmware en laatste kaart NT 2019.1 ; rit gemaakt mer kurviger en als track geëxporteerd ; nadien in Basecamp ingelezen, alles ok en via export via verkenner op geheugenkaartje zumo gezet. Na import in de zumo kan ik de route (dus gebaseerd op een track) terugvinden en ook rijden. Tot zover alles ok. De laatste maanden heb ik al een 4-5 keer het volgende meegemaakt: voor één of andere reden een paar honderd meter van de route afgeweken (zichtje of drankje of hapje), waarna er in principe zou moeten volgen 'ga naar de route of een straat of zoiets', maar dit gebeurt niet. Herberekenen staat altijd uit (profiel is motorfiets of scooter). Er wordt ahw een nieuwe route gemaakt, die totaal niet meer overeenkomt de de originele. Bijkomend probleem is wanneer ik dit door heb en de route stop en heractiveer, deze verkeerde route er blijft in zitten. Enige oplossing om de juiste route (track) terug te krijgen is om hem eerst te verwijderen en nadien opnieuw te importeren (wat een beetje ambetant is als dat 5 min. duurt en er enkele moto's achter je staan te wachten en naar je kijken).
Hopelijk is mijn uitleg duidelijk, heeft er al iemand dergelijk probleem meegemaakt, en kent iemand een reden hiervoor en dus een oplossing?
Alvast bedankt, fijn weekend

woste