punt van orde

je hebt het over my garmin frive 51 dus ik neem aan dat je een garmin gps hebt, dan hoort de vraag niet thuis in dit forumdeel (advies vóór de aanschaf) maar in de Helpdesk en dan in het Nuvi deel
een paar gokjes:
Ik neem aan dat je de Drive 51 bedoeld, niet frive
als ik kijk in de spec van de drive 51 zie ik niets over connectivety met een smartphone, (edit: zie beneden)
als ik kijk in het Nuvi forum dan kan de Drive 51 wel routes via Basecamp ontvangen en gebruiken
viewtopic.php?f=42&t=35681 Je kunt dus wel de Drive aan de computer hangen en routes oversturen naar de Drive en die gebruiken, jij hebt het over paragliding starts dus ik neem aan Waypoints, ik verwacht dat die net als routes worden geaccepteerd door de drive.
Ik zou zeggen , probeer het uit. (waarom zou je een omweg willen maken via je smartphone?)
edit: in de spec zie ik niks over de smartphone, in de gebruiksaanwijzing wel. Het gaat dan over zaken als Garmin live services maar je kunt ook een lokatie zoeken op je smartphone via Foursquare of adres zoeken oid en dan die lokatie naar je gps sturen. Dit gaat dan over 1 lokatie die is gevonden via .... . niet duidelijk of je ook een verzameling van lokatie 's kunt oversturen.
Volgens de gebruiksaanwijzing kun je ook een sd kaart in de gps stoppen met extra kaarten of data (niet duidelijk welke data) mogelijk kun je hier ook een verzameling waypoints op zetten die je dan kunt gebruiken (misschien eerst importeren? niet zeker)