Dit is het service-forum van GPS specialist WayPoint uit Notter, Moordrecht, Vessem, Leek, Heerhugowaard en Hilversum.

Tomtom 550 verkocht

De helpdesk is bedoeld voor ondersteuning bij het gebruik van je toestel.
In 'Algemeen' alleen vragen die in de onderwerpen hieronder geen plek vinden!

Tomtom 550 verkocht

Berichtdoor Sidke013 » 10 feb 2019 17:14

Beste lezer,

Mijn schoonvader had een TomTom 550 inclusief life time update. Nu kon hij hier niet aan wennen en heeft hem verkocht aan een vriend.

Wat moet ik doen om de nieuwe koper wel de mogelijkheid te geven voor de life time update?

Ik zag in het TomTom account van mijn schoonvader de mogelijkheid om een email adres aan te passen. Is het zo simpel?

Ik las op internet dat ik het account moet verwijderen maar krijg dat niet zo snel gevonden. Ik kon een formulier invullen naar TomTom om te vragen of ik uit de database gehaald kan worden. Maar dan zou er ook geen aanspraak meer gemaakt kunnen worden op de life time update.

Of is het zo dat de nieuwe eigenaar gewoon een account kan aanmaken en het product registreren?

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groet,
Sidke
Sidke013
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 10 feb 2019 17:05

Re: Tomtom 550 verkocht

Berichtdoor Mgent » 11 feb 2019 15:35

Toestel verwijderen van account en koper opnieuw registreren.

https://nl.support.tomtom.com/app/answe ... om-account
Zumo 595, iPhone 8plus, Cardo G9x, Shubert SRC M1+ SCM1 , BaseCamp 4.8.4, CN Europe NTU 2020.10, Onroute motor 5.15 Europa, tomtom Vio.
Avatar gebruiker
Mgent
WayPoint relatie
WayPoint relatie
 
Berichten: 1808
Geregistreerd: 28 aug 2007 08:44
Woonplaats: Merelbeke

Re: Tomtom 550 verkocht

Berichtdoor Sidke013 » 11 feb 2019 21:24

Bedankt voor je reactie. Had het echter ook gelezen maar zoals het daar staat, klopt het niet. Er zijn geen prullenbakjes zichtbaar.

Ook telefonisch contact gehad met Tomtom support en die zei dat de nieuwe koper gewoon een account kan aanmaken en met het oude account hoeft er niets gedaan te worden.

Oftewel onderwerp gesloten.
Sidke013
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 10 feb 2019 17:05

Re: Tomtom 550 verkocht

Berichtdoor Dirk motard » 12 feb 2019 09:07

Ik heb onlangs de TT 410 vervangen door een 550. Ik heb in m’n ‘oude’ mydrive-account het emailaccount en passwoord aangepast naar de koper. De registratie en voorgeladen routes zaten daar in.

Ik heb voor mezelf een nieuwe account gemaakt. Dat zal ook wel werken , want heb toch nog geen klachten ontvangen en bij mij werkt het ook :wink:
Dirk motard
 
Berichten: 84
Geregistreerd: 21 apr 2017 09:43


Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten