Na veel reviews te lezen en fimlpjes besloten om een Garmin Zumo 595LM Travel Edition aan te schaffen, dus zo gezegd zo gedaan!
Dinsdag morgend richting waypoint leuven om de gps aan te schaffen, direct eens testen recht uit de doos met de auto cradle en dit viel al snel tegen

Gps was er 15min later dan mezelf en het handvrij bellen was een echte tegenvaller!
Ten 2de heb ik ook het gekende batterij probleem, wilt niet opgeladen raken na een nacht met een 2A of zelfs een 4A oplader (deze oplader mag garmin feitelijk wel zelf voorzien, echt een min punt).
Het vinden van een gps signaal was ook niet alles.
Eens thuis richting pc voor de update daar dook probleem n3 op aangezien ik nog vista gebruikte

Richting pc winkel voor een upgrade (garmin mag toch zorgen dat alles een beetje all round werkt!).
Enkele uren later eindelijk de garmin up to date, maar nu valt mij toch hard op dat deze zeer traag navigeert is dit nu omdat ik met de wagen rijdt maar ik kan mij voorstellen dat dit op de moto voor problemen gaat zorgen.
Gps signaal ontvangen gaat wel al soepelder ondertussen, ook weet de garmin niet overal de gepaste rij snelheid weer te geven ook niet.
De meldingen voor een gevaarlijke bocht, aangepaste snelheid klinkt allemaal hetzelfde op het toestel wat niet echt informatief is of heb ik een verkeerde instelling?
Nu mag ik disndag terug gaan met de gps voor het batterij probleem en misschien nog een toestel probleem ook, dus graag is even jullie meningen en ervaringen.
Mvg